Onderwerp: Effe Voorstellen....
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Angela, ik lees ondertussen al maanden mee op dit gezellige forum. Ik heb er zeker een heleboel tips en trucs vanaf geplukt en heel veel recepten en ideeen. Zo handig. Ik dacht dat het nu wel zo netjes zou zijn om mezelf voor te stellen, het lijkt anders zo onbeleefd om berichten en gedachten van anderen te lezen zonder dat ze 't weten. (is zomaar een gevoel hoor, weet dat het niet zo ervaren wordt...)
Over mezelf: ik heb een eigen schoonheidssalon, groothandel en opleidingsinstituut in het Centrum van Rotterdam. Dat doe ik nu zo'n 10 jaar al, nog steeds erg leuk. Ik heb momenteel twee zoontjes, 1 van bijna 7 jaar en 1 van net 5 jaar (waar ik het afgelopen weekend voor zijn verjaardag een stapeltaart met Cars voor gemaakt heb...) en ik verwacht binnen nu en drie weken nog een kleine spruit erbij, deze keer een klein meisje....
Koken en bakken zijn mijn hobby, soms sla ik ook wel vreselijk door maar dat zal herkenbaar zijn.... Ik kijk ernaar uit om meer tips en weetjes met jullie uit te wisselen en wie weet ontmoeten we elkaar ook nog eens in het 'echt'. Ik heb overigens Marianne met afgelopen Sinterklaas workshops al wel ontmoet, superleuke workshop en een zeer enthousiaiste dame! Geweldig.
Groetjes,
Angela