Re: wat vinden jullie?
Heel erg mooi.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » wat vinden jullie?
Heel erg mooi.
Goed zeg!
wauw,net echt!!mooier dan echt!!super gedaan en bedankt voor de tip!!
groetjes danielle
super, wauw prachtig 
Heel erg mooi!!
Haha, met gips! Daar heb ik wel eens aan zitten denken maar nooit geprobeerd. Maar eh, dat oog ziet er ook zo mooi uit! Waarmee heb je dat gedaan?
Slim bedacht, ziet er echt netjes uit!
'k Weet niet waarom je deze vraag stelt... Hemeltje, jouw creatie is zelfs nog mooier en snoeziger dan die speelgoedversie die ernaast staat! Die oogjes, hoe d
Ik vind haar helemaal 
Haha, met gips! Daar heb ik wel eens aan zitten denken maar nooit geprobeerd. Maar eh, dat oog ziet er ook zo mooi uit! Waarmee heb je dat gedaan?
de oogjes heb ik met witte rolfondant gemaakt en ingekleurd met stift
Super!! Ben ook benieuwd hoe je dat met t gips nou precies gedaan heb!! Want ik kan dat niet echt beeldend voor me halen!! 
IK zou ook wel heeel graag willen weten hoe je dat met gips heb gedaan.... ik kan namelijk nergens de how to vinden..:D
Supergaaf...ik dacht dat het een echte was...:thumb:
super gedaan!
Leuk!
Geweldig!!
Meer kan ik er niet van maken 
wauw! echt gaaf. super mooi
hahahah ik ben dus niet de enigste die dat doet hahahaha, ik had laatst al vloeibaar rubber gekocht om zo de mallen te maken....
wat een SCHATJE
super idee om op deze manier te " boetseren" .
misschien is het een idee om op de benen , vanaf de knie, heel fijntjes en weelderig "beenhaar" te laten hangen. ik heb namelijk tinkers en deze hebben volle manen, staart en lange haren op de benen ! neemt misschien ook de " rimpels " weg
. het is maar een idee hoor
succes !
Wat ontzettend knap gedaan het is 'net echt'
Ik vind haar ( ze is z
helemaal goedd!!
geweldig, ik vertelde het net aan mijn man en die kwam met de vraag.......mag fondant wel in aanraking komen met gips (voedselveilig)? Of leg je plastic in je mal voordat je fondant erin doet?
dat geldt trouwens ook voor vloeibaar rubber
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » wat vinden jullie?