1

Onderwerp: Even voorstellen!

Hallo allemaal,

Ik heb me net aangemeld op dit forum dus zal me even voorstellen!

Bakken is mijn hobby en een grote verslaving!! (Er zijn gelukkig ergere verslavingen te bedenken).. Appeltaarten, cakes en dat soort gebak maak ik al vrij lang maar sinds ik o.a. op deze site al die mooie taarten met marsepein en fondant heb gezien lijkt het me vooral ook heel leuk om een keer zo'n taart te maken (en waarschijnlijk nog wel meerdere keren :) haha). Je kunt er zoveel creativiteit in kwijt!

Nu moet ik dus wat spullen aan gaan schaffen. Bakvormen heb ik wel maar spullen zoals marsepein, kleurgels, gereedschapjes etc. moet ik nog kopen. Nu heb ik de uitgebreide webshop al bekeken, volgens mij kun je daar alles kopen wat iemand zich maar zou kunnen wensen!
Maar ik vroeg mij eigenlijk af of iemand ook een winkel in (of omgeving) Eindhoven weet, waar je dit soort spullen kunt halen? Hoying en Xenos etc. ken ik wel maar ik bedoel met name winkels waar je marsepein en kleurstoffen etc. kan halen.

Groetjes Mieke

Ps. Tips voor beginnelingen zijn uiteraard ook van harte welkom ;)!

Grtz Mieke!

2

Re: Even voorstellen!

Maar ik vroeg mij eigenlijk af of iemand ook een winkel in (of omgeving) Eindhoven weet, waar je dit soort spullen kunt halen? Hoying en Xenos etc. ken ik wel maar ik bedoel met name winkels waar je marsepein en kleurstoffen etc. kan halen.

ben ik ook erg benieuwd naar, ik ben hier al bij de sligro en de macro geweest maar verder dan smelt fondant en (lelijke) ouwel bloemen kom ik niet.

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

3

Misschien een workshop gaan volgen en daar kijken wat je nodig hebt?
Maar sowieso hartelijk welkom op het leukste forum van Nederland!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

4

welkom,kan met een winkel niet helpen. maar in de web shop hebben ze echt een hele hoop.

http://www.mijnalbum.nl/Album=NX36RFMN
groetjes,en veel bak plezier, wendy

5

Welkom hier. Veel bak en decoreerplezier.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

jolanda71 schreef:

Welkom hier. Veel bak en decoreerplezier.

:lol: ...Jo doet aan rijmen en dichten....zonder haar kont op te lichten :D

Maareh...welkom bij dit zeer gezellige en verslavende forum ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl