1

Onderwerp: taartdozen

is er nog iemand die taartdozen wil bestellen bij Paardenkoper, of over heeft?? Ik wil graag kopen, maar ik heb er niet zoveel nodig. Het zou gaan om de grootste dozen.
En die met me mee wil doen, zodat we de kosten kunnen delen???

groetjes
chantal

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: taartdozen

Sorry, voor mij zijn juist de kleintjes interessant. Ik hoop dat iemand anders wel met je mee kan doen !

Groetjes, Conny

3

cbuckens schreef:

Sorry, voor mij zijn juist de kleintjes interessant. Ik hoop dat iemand anders wel met je mee kan doen !

mocht ik kleintjes bestellen, zal ik dan aan je denken??

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

Hoi Chantal,

Om welke maat gaat het? En per hoeveel gaan ze en hoe duur?

Groetjes,

Stefanie

Groetjes van Stefanie

5

Stefanie.mila schreef:

Hoi Chantal,

Om welke maat gaat het? En per hoeveel gaan ze en hoe duur?

Groetjes,

Stefanie

volgens mij is de grootste 35 x 35 moet nog even kijken bij de prijs, maar ik dacht dat ze per 100 gingen, maar ik zal eens kijken en dan laat ik het aan je weten.

groetjes
chantal

De grootste zijn 40 x 40 en gaan per 50

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

7

Chantie, je hebt mail!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

8

Chantal: Graag ! Ik maak tot nu toe vaak 16cm taartjes, dus dozen van 20x20 zijn groot genoeg voor mij. Laat het maar weten mocht je toch kleine dozen gaan bestellen !

Groetjes, Conny

9

cbuckens schreef:

Chantal: Graag ! Ik maak tot nu toe vaak 16cm taartjes, dus dozen van 20x20 zijn groot genoeg voor mij. Laat het maar weten mocht je toch kleine dozen gaan bestellen !

doe ik, als ik ga bestellen, dan hoor je van me.

10

Ik heb wel belangstelling om samen te doen! Heb je de link van Paardekoper voor me zodat ik even kan kijken?

Amor Vincit Omnia

11

Mienemien schreef:

Ik heb wel belangstelling om samen te doen! Heb je de link van Paardekoper voor me zodat ik even kan kijken?

http://www.paardekooper.nl/e-shop zoals ik deze heb opgeslagen in mijn favorieten je hebt verschillende dozen, de grootste is 34 x 34 en is 8 cm hoog en je hebt ze ook van 9 cm hoog, ze gaan per 50 stuks.

ik hoor het wel vanje.

groetejs
chantal

12

chanttie57 schreef:
Mienemien schreef:

http://www.paardekooper.nl/e-shop zoals ik deze heb opgeslagen in mijn favorieten je hebt verschillende dozen, de grootste is 34 x 34 en is 8 cm hoog en je hebt ze ook van 9 cm hoog, ze gaan per 50 stuks.

ik hoor het wel vanje.

groetejs
chantal

er is nog een 2de pagina en de grootste doos is 40x40

Mvg Claudia

13

ik wil ook graag wel 25 st van de 40*40 8 cm hoog (of evt. 9)

zou dit met brievenbuspost kunnen?

14

Lientje schreef:

ik ga binnenkort even orderen, maar wordt waarschijnlijk na de 17de omdat ik druk bezig ben met de wedstrijdtaart, ik weet niet of het brievenbuspost is, want het zijn natuurlijk vierkante dozen en ik weet niet of dit door de brievenbus past, maar ik zal het thuis even proberen als ik ga bestellen en dan hoor je het van me.

Goed Lientje?? Jullie horen het zsm
chantal

15

die dozen zijn best zwaar hoor als het per een flink aantal gaat, ik had laatst 100 dozen, bijna niet te tillen...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

chanttie57 schreef:
Lientje schreef:

ik ga binnenkort even orderen, maar wordt waarschijnlijk na de 17de omdat ik druk bezig ben met de wedstrijdtaart, ik weet niet of het brievenbuspost is, want het zijn natuurlijk vierkante dozen en ik weet niet of dit door de brievenbus past, maar ik zal het thuis even proberen als ik ga bestellen en dan hoor je het van me.

Goed Lientje?? Jullie horen het zsm
chantal

is goed. bedankt

17

kwebbeltje schreef:

die dozen zijn best zwaar hoor als het per een flink aantal gaat, ik had laatst 100 dozen, bijna niet te tillen...

oh dus je zit dan zowiezo aan pakketpost denk ik hoef er maar 25 ofzo hoor

18

Ik zou graag 25 dozen willen van 30x30 van 9 cm hoog... Is er misschien iemand anders die er ook 25 wil (bestellen is vanaf 50)?

Amor Vincit Omnia

19

weten jullie hoe het zit met de verzendkosten bij deze shop.. ik heb net 1 setje dozen in het winkelmandje gelegd en hij berekend zo maar even 25 euro verzendkosten. slikkerdeslik...

20

Lientje schreef:

nee dit gaat echt niet door de brievenbus geen ene doos past door de brievenbus.
Dus ook niet de 20x20

Mvg Claudia

21

Lientje schreef:

weten jullie hoe het zit met de verzendkosten bij deze shop.. ik heb net 1 setje dozen in het winkelmandje gelegd en hij berekend zo maar even 25 euro verzendkosten. slikkerdeslik...

vergeet ook niet 19% bij het bedrag op te tellen want de prijzen op de site is dus zonder btw

Mvg Claudia

22

Claudia Mv 2 schreef:
Lientje schreef:

vergeet ook niet 19% bij het bedrag op te tellen want de prijzen op de site is dus zonder btw

he dat is een goeie, dat had ik nog niet gezien, zal het eerst wel even uitrekenen en dan laat ik het weten. Bedankt voor je tip :Y