Re: Taart uit het boek van
Wat is die mooi zeg.......heeeeeeeeeeel goed gedaan!!!!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taart uit het boek van
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat is die mooi zeg.......heeeeeeeeeeel goed gedaan!!!!!!!!!
Ziet er kei leuk uit!
maar dat er veel uurtjes inzitten dat zie je dus wel ...dus werk loont hoor!!! Knap gedaan!
Ik vind 'm erg leuk geworden. Toevallig had ik vandaag bedacht dat dit vast niet zo'n moeilijk taartje zou zijn om te maken en dat ik die er nog wel even bij zou maken voor de verjaardag van mijn dochter. Nu zakt de moed me wel een beetje in de schoenen hoor....
Maar het resultaat van jou vind ik prachtig!
Ik vind 'm erg leuk geworden. Toevallig had ik vandaag bedacht dat dit vast niet zo'n moeilijk taartje zou zijn om te maken en dat ik die er nog wel even bij zou maken voor de verjaardag van mijn dochter. Nu zakt de moed me wel een beetje in de schoenen hoor....
Maar het resultaat van jou vind ik prachtig!
Gewoon doen hoor, jij kan vast doorwerken, ik heb een (akelig) rugprobleem en kan daardoor bijna niet zitten en staan, dus moet mijn tijd verdelen en veel liggen, daardoor schoot het niet zo op als ik zou willen
. De beschrijving is echt prima dat helpt in ieder geval, en joh als ik het kan ......... ik bak echt pas vanaf november of december gewoon om iets te doen te hebben en natuurlijk omdat ik het al leuk vond, maar normaal scrap ik, .... dus iedereen moet het kunnen ik heb het gewoon nagemaakt.
Maar eerlijk is eerlijk hij staat op de tafel en is erg leuk!!!
Bedankt voor al jullie leuke reacties!!!!
Hij is schitterend!
Heel leuk gedaan. Vind het snoezige elven!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taart uit het boek van