Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
- Van: Ter Aar
Onderwerp: De wilton pilaren en de decorator preferred plates ???
Wie heeft hier ervaring mee, en weet hoe je dit het beste kan verwerken in een taart?? Ik had de webshop al gemaild maar die kon het niet goed uitleggen, had geen ervaring ermee, dus wie heeft dit al eens gekocht en kan me vertellen of dit werkt en of het stabiel genoeg is. Ik moet het op korte termijn gebruiken voor de wedstrijdtaart, maar heb mijn twijfels. Alvast bedankt voor jullie hulp
Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)
www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl
Re: De wilton pilaren en de decorator preferred plates ???
Ja, ik heb ze en het werkt erg prettig en stabiel, persoonlijk vind ik stapelen met hidden pillars mooier, maar ja, klant is koning h
Dewelke bedoel je want ik heb ook een standaard met pillars en ik moet zeggen ik vind deze echt niet stabiel, maar gaat het hier over dezelfde,ik zal er een foto bijdoen(deze vind ik dus echt niet stabiel)

chanttie57 schreef:Wie heeft hier ervaring mee, en weet hoe je dit het beste kan verwerken in een taart?? Ik had de webshop al gemaild maar die kon het niet goed uitleggen, had geen ervaring ermee, dus wie heeft dit al eens gekocht en kan me vertellen of dit werkt en of het stabiel genoeg is. Ik moet het op korte termijn gebruiken voor de wedstrijdtaart, maar heb mijn twijfels. Alvast bedankt voor jullie hulp
Vele en lieve groetjes Nicole
Baukje schreef:Ja, ik heb ze en het werkt erg prettig en stabiel, persoonlijk vind ik stapelen met hidden pillars mooier, maar ja, klant is koning h
nicole th schreef:Dewelke bedoel je want ik heb ook een standaard met pillars en ik moet zeggen ik vind deze echt niet stabiel, maar gaat het hier over dezelfde,ik zal er een foto bijdoen(deze vind ik dus echt niet stabiel)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RPM3KHR7.jpg
chanttie57 schreef:Wie heeft hier ervaring mee, en weet hoe je dit het beste kan verwerken in een taart?? Ik had de webshop al gemaild maar die kon het niet goed uitleggen, had geen ervaring ermee, dus wie heeft dit al eens gekocht en kan me vertellen of dit werkt en of het stabiel genoeg is. Ik moet het op korte termijn gebruiken voor de wedstrijdtaart, maar heb mijn twijfels. Alvast bedankt voor jullie hulp
Hoi Nicole,
het zijn iets andere dan die ik heb besteld, maar ik zal als ik ze in huis heb en gebruikt je laten weten hoe of wat.
bedankt voor je advies!!!
- Van: amsterdam
Ik heb ze een keer gebruikt voor een Amerikaanse bruidstaart en vond ze ook niet super stabiel.
Ik had ze uiteindelijk vastgeplakt met dubbelzijdige stickers, toen ging het wel.
Mijn website:
Presentaart
Berichten [ 6 ]
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren