Onderwerp: # Appelbeignets !
Hoi
Ben laatste tijd bezig met leren koken/bakken dus vandaar dat ik
laatste tijd meer plaats
En vandaag heb ik appelbeignets gemaakt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » # Appelbeignets !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi
Ben laatste tijd bezig met leren koken/bakken dus vandaar dat ik
laatste tijd meer plaats
En vandaag heb ik appelbeignets gemaakt
Aparte appelbeignets heb je gebakken. De mijne (die ik met oud/nieuw heb gebakken) zagen er heel anders uit.
Ziet er heerlijk uit!!! Je bent erg druk bezig de laatste tijd ! en nog steeds vind ik je foto's super!!
Ziet er goed uit
Dat ziet er lekker uit, hoor!
@CorbaDesign: Ik ken twee manieren om appelbeignets te maken: eentje met een beirdeegje waar je de appelschijfjes indoopt en dan bakt ( dan heb je dus een gat in het midden) , en de andere waarbij je een lapje deeg onder- en bovenop het appelschijfje legt en dan uitsteekt: Allebei heerlijk!!
lekker!!!enneh, ik ken ook 2 varianten, deze die ik nu zie noem ik appelbeignets, en de andere die in dunne beslag gedoopt worden (met die gat in het midden ) noem ik appelflappen
Hoe je ze ook noemt, het ziet er heel lekker uit.
dit ziet er zo lekker uit dat ik graag het recept wil!
Oeh...jammie jammie
Die zien er erg lekker uit!
Maar Jose, appelflappen zijn in de oven gebakken bladerdeeg-driekhoeken met appelvulling. Daar doe ik weleens kersenvlaaivulling in ipv appelvulling en dat is ook errug lekker! Maar dan heten ze natuurlijk kersenflappen
Wat een mooie foto's kun jij maken!!!
Die zien er erg lekker uit!
Maar Jose, appelflappen zijn in de oven gebakken bladerdeeg-driekhoeken met appelvulling. Daar doe ik weleens kersenvlaaivulling in ipv appelvulling en dat is ook errug lekker! Maar dan heten ze natuurlijk kersenflappen
Dat zijn in mijn ogen ook appelflappen. Mijn man noemt appelbeignets ook altijd appelflappen ... moet daar nog steeds aan wennen.
Zouden we jouw recept hier voor mogen weten Tangermoslima ?
Dank jullie wel dames !
Ik heb ze gewoon gemaakt met bladerdeeg , maar alsnog zal ik het recept binnekort plaatsen bij '' ingezonden recepten ''
klopt Carin, maar hier op het dorp als je appelflappen en oliebollen haalt, krijg je dus die appels in een dun beslagjasje met een gat erin
ach, als het maar een naam heeft, iedereen snapt het wel, tis iets met appel erin
Hmmmm lekker.
Recept is geplaatst :
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » # Appelbeignets !