26

Re: Silhouette en nog een paar

Prachtige serie taarten.

Groetjes, Elly

27

ooh hele mooie taarten weer :D !!
die zwart-witte past helemaal bij mn intrieur :D hihi

28

Mooie taarten, maar de fototaart is mijn favoriet!!

29

WAUW WAUW WAUW.....

Ik vind...WAUW :D

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

30

Ik vind ze allemaal prachtig

31

Wat een prachtige taarten. Maar die eerste *kloink* valt stijl achterover. Heel mooi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

32

Hey meis,

Wat prachtig zeg met die silouetten, ziet er echt sjiek uit zo dat zwart wit.

x Amy

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

33

Bien mijn complimenten joh !!! wat zie je eerste taart er super chique uit !! De camera taart wil ik ook een keer proberen voor mijn zoon die als hobby fotografie heeft !
Vind ze echt super !!

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

34

hele mooie taaarten heb je gemaakt ik heb die uitstekers ook mee genomen uit birmingham.
hij staat inderdaad op het lijstje te doen
je hebt er super mooi werk van gemaakt

35

heel mooi bien, en geniet van je taartstop, heb ik nu ook even gehad, is best wel even lekker hoor, maar zoooo weer voorbij. ;) :Y

36

Tjeeeeetje, ze zijn weer 'fabulous'!!!! Zelfs je in elkaar knal taarten vind ik super dusse niet te bescheiden he!!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

37

Heel mooi allemaal! En die aanwinst uit Birmingham, daar ben ik ook weg van. Wat een geweldige taart!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

38

OOOOhhhhh saBien.......wat hoort mijn oor??? Geen foto's meer maken?
Wel doen hoor. Zou zo jammer zijn dat we dit soort taarten niet meer zouden kunnen zien. Je silhouette taart is een plaatje en superstrak...zelfs niet eens afwerkrandje nodig......'k heb die uitstekers al een tijdje liggen maar op 1 of andere manier weet ik niet hoe ik ze moet en zal gaan gebruiken. Dit is een leuk voorbeeldje.
Je bolletjes zijn zo vrolijk. En de Dora taart is helemaal goed. Ook 1 van de dingen die ik wel zou willen dat ik zou kunnen..........boetseren..............

'k heb voor volgende week een bibaboerderij taart....en ik ga me vanavond aan de boetseer wagen :S

39

geweldige taarten weer meid, allemaal ik heb geen favoriet ze zijn allemaal leuk!

40

wauw, ik vind ze allemaal super! en die silouette.... sprakeloos ben ik ervan. ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

41

Pffff.....dat is geen hobby meer; dat is vakwerk.

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

42

Mooi die bovenste, en erg leuk als je mag maken wat er in je hoofd zat!!! Veel plezier met je taartenstop, lekker frobelen :Y

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

43

Geweldig!

Ze zijn allemaal mooi, zoals altijd, maar de bovenste is SUPER! Die silhouette-uitstekers lonken ook al een tijdje naar me om ze te gaan te gebruiken.....

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

44

Jij, een taartstop? Geloof er niks van.... ;)

Maar als het je lukt, dan verdien je dat wel hoor... mensenkinderen... wanneer ik bij je binnenkwam was je altijd aan de slag. En al je workshops, en je winkel, en en en...

Nu dus even tijd voor man, kids en het huishouden (probeer dan in ieder geval die volgorde aan te houden waarbij je nummer 1 en 2 mag wisselen naar gelang... ;) )

... je taarten, inclusief de 'snelle' vind ik allemaal prachtig... de bolletjes in het bijzonder! Die zijn leueueueuek!!!

Zie je dinsdag!  :)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

45

Ohw Bien...ze zijn werkelijk schitterend!!!! Vind ze stuk voor stuk plaatjes :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

46

Schitterend zeg....die eerste is mooi en je fototoestel zeg....knap gemaakt hoor!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

47

wauw zeg, allemaal even prachtig!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

48

Wat een boel mooie taarten!!
De silhouette is ect pachtig!!

49

mooie taarten zeg en nu even uitblazen en andere dingen doen haha

50

Ok

Groetjes, Marjolein
Wil je mijn taartjes bekijken? Klik dan hier!