Onderwerp: Mijn eerste opdracht is een feit.
Ongeveer een week of twee geleden, kwam mijn allereerste opdracht binnen. Sjiek, maar ook spannend. Want ik vind me nog een beginneling en kan nog niet alles zo goed als dat ik zelf zou willen. Maar goed. Na de eerste voorbereidingen ben ik dit weekend stevig aan de slag gegaan.
Gelukkig had ik het een en ander al doorgenomen met mijn klant. Mijn opdrachtgever begint het nieuwe jaar op een nieuwe werkplek. En hij zou het fantastisch vinden om het logo van zijn nieuwe werkplek op de taart te hebben. Oke, dat komt in orde zei ik. Je logo krijg je erop. Maarre.....wat wil je er nog meer op, want alleen een logo wordt zo kaal. Wat doet het bedrijf waar je voor gaat werken?
Efin, mijn klant gaat de ICT in voor een bedrijf dat levert aan dierenartsen. Dat worden dus dieren (dacht ik bij mezelf). Kijk maar eens wat je kunt doen, laat je fantasie en creativiteit maar los. Leef jezelf uit. En dat heb ik dus gedaan.
En zie hier het resultaat van de twee taarten die ik gemaakt heb.
De taart met de dieren is gevuld met zelfgemaakte chocolademousse. De taart met de bloemen is gevuld met zelfgemaakte bananenmousse. 

De taarten zijn zojuist opgehaald en mijn klant was zeer te vreden en heel verbaasd (positief) over het eindresultaat. Ikzelf heb toch nog wel een paar kritische opmerkingen naar mezelf. Er zaten namelijk nogal wat haarscheurtjes in het fondant. En van de diertjes begonnen sommigen te breken. Wie kan mij aan tips helpen om dit in de toekomst te vermijden?
Alle opmerkingen positief en negatief zijn van harte welkom.