1

Onderwerp: de tweede

nou mijn tweede biscuit, maar nu met recept van Evelien zit in de oven......het ruikt al goed, maar nu ook nog een mooie taart er uithalen!!
haha...afwachten

Ga er een taart voor mijn kleine (1 kg) nichtje van maken!!
Met een heleboel muisjes......

houd jullie op de hoogte!!

2

Re: de tweede

Dat is wel een heel klein nichtje. ;) Ik kan me goed voorstellen hoe dat moet zijn aangezien mijn dochter maar 980 gram (dus nog geen kilo) woog.
Heel veel succes met de taart voor je nichtje

3

helaas niet zo hoog als de vorige, had gedacht dat deze beter zou zijn, maar ga hem wel opmaken denk ik!!

Volgende keer nog een andere recept proberen!

Mijn nichtje was 820 gram bij de geboorte!
Wel klein hoor!

4

820 gram is inderdaad wel erg klein. Je kan je haast niet voorstellen dat zoiets levensvatbaar kan zijn. Was jouw nichtje erg veel te vroeg geboren (of had ze een groei achterstand)? En hoe oud is ze nu?

5

ze is geboren met 26w 4d, door een loslatende placenta!
Ze is nu net 3 weken!

6

Erg spannend lijkt mij, want 26 weken is wel erg vroeg h

7

Wat een ieniemienie baby'tje!! Heel veel sterkte, het is vast een doorzettertje als ze al zover gekomen is :Y
Als mijn kinderen naast haar hadden gelegen in het ziekehuis ;) ... Mijn jongste was 4100 g, de tweede 4400 en mijn oudste -schrik niet - 4870 !!!! Dat leek wel drie maands kindje :lol:
Maar ook met hun is alles weer normaal terecht gekomen: kinderen zijn zo ongelofelijk sterk, hoe groot of klein ze ook zijn, wonderbaarlijk toch he? :)

Enne... niet te vergeten: veel succes met de taart! :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>