Onderwerp: Eetbare glow-in-the-dark glitters?
Over anderhalve week heb ik een opdracht voor een Anubis taart. Moet wel te doen zijn denk ik. En ineens vroeg ik me af of er eetbare glow-in-the-dark glitters bestaan? Lijkt me namelijk wel erg cool.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Eetbare glow-in-the-dark glitters?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Over anderhalve week heb ik een opdracht voor een Anubis taart. Moet wel te doen zijn denk ik. En ineens vroeg ik me af of er eetbare glow-in-the-dark glitters bestaan? Lijkt me namelijk wel erg cool.
Geen idee!! Maar kan me zomaar voorstellen dat het er niet is, want volgens mij is dat spul waarmee ze glow in the dark maken giftig. Maar zeker weten doe ik het niet hoor. (HAHA hier heb je echt wat aan he?? )
Haha ja heb ik zeker wat aan.Ik dacht het namelijk zelf ook al.Wel jammer..maar ja om nou een giftige taart te verkopen is ook weer zo wat he;)
Er is onlangs door iemand een starwars taart gepost. Zwarte ondergrond met groenachtige glitters. Vond ik wel wast glow in the dark- achtigs hebben...
Edible art heeft een hoop neon gekleurd glitters. Gister nog in 1 van de Engelse shops gezien, alleen weet nu niet meer welke... .
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Eetbare glow-in-the-dark glitters?