Onderwerp: Ook even een rijtje van mij.
Zo, nu eerst weer hier even proberen up te daten.....voor zover mogelijk want wat gaat het hier snel zeg, en wat mooi ook allemaal.............Ik heb een relatief rustige taartmaand achter de rug, maar het venijn zat weer in de staart natuurlijk
:D
Ik had me even vergist in wat data en moest daarom dit weekend alle zeilen bij zetten......
Goed daar gaan we :
Deze twee maakte ik voor eens stel waarvan ik de zus van de man ken van school vroeger, en de zus van de vrouw ken ik van zwangerschapsyoga......hoezo klein wereldje...of moet ik zeggen dorp...:lol:
Ze wilde graag met oud en nieuw de zwangerschap aankondigen met een taartje voor de beide families.....en ik mocht ze maken
:Y
Gevuld met aardbeibav. en bbr
Door mijn ziekenboeg gedurende de feestdagen was het kraambezoek aan Britte al twee keer uitgesteld........maar nu is het dan toch gebeurd, en wat een lief klein popje is het zeg........ik heb haar geboortekaartje nagemaakt.
Een roze biscuit gevuld met bokkepootjescreme en 4vruchtenjam
Voor een buurjongen die 8 werd gisteren een Indiana Jones Lego versie poppetje
en dat viel nog niet mee.....
Gevuld met bokkepootjescreme en kersenvlaaivulling
En tot slot een Kung Fu panda, omdat ik mezelf een beetje te krap tijdschema had gegeven is het niet helemaal naar mijn zin, maar meer kon ik er niet meer uitkrijgen gisteren, zijn vader vond hem in elk geval mooi vanmorgen 

Gevuld met jawel....bokkepootjescreme en kersenvlaaivulling met 4 vruchtenjam erdoor.......:D:D
Nou dat was het weer, nu "slechts" nog 30 cakejes........oepsie.....
Liefs
Micky