1

Onderwerp: Waar halen jullie tylose vandaan?

Hallo Mensen,

Ik vroeg mij af waar jullie de tylose poeder vandaan halen? Ik weet dat hij via de webshop te verkrijgen is, maar dat vind ik teveel verzendkosten voor alleen Tylose?!
Want ik wil graag wat "stevigere" figuren kunnen maken, zonder dat ze al te snel kapot gaan/breken omdat ik Fondant gebruik. En ik wil er ook mee gaan boetseren.

Weet iemand waar ik het zou kunnen verkrijgen? En ohja, ik hoorde ook ergens dat er verschillende sterktes te verkrijgen zijn van de tylosepoeder? klopt dat?

http://kremer-pigmente.de/shopint/Media/Shop/63600-m.jpg

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes,

AngelCake

~I Make: Angel Food Cakes~

2

Re: Waar halen jullie tylose vandaan?

Geen idee, ik heb het van de hebshop. Je doet er best lang mee hoor. Maar wat die verzendkosten betreft zou ik ze even mailen, want soms kan iets in een envelop en hoef je dan helemaal niet zo veel verzendkosten te betalen.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Mirjam5 schreef:

Geen idee, ik heb het van de hebshop. Je doet er best lang mee hoor. Maar wat die verzendkosten betreft zou ik ze even mailen, want soms kan iets in een envelop en hoef je dan helemaal niet zo veel verzendkosten te betalen.

Oke, misschien zou dat een optie wezen, maar wilde weten of het bij de apotheek te verkrijgen is of iets dergelijks? Hoeveel Tylose gebruik je eigenlijk per ? gram?

Of bereken je dat anders?

4

Het staat er op geloof ik, maar ik doe altijd maar wat. Kijkt dus niet zo nauw.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Bij de taartwinkel in Den Bosch kan je het ook kopen.

6

merlette schreef:

Bij de taartwinkel in Den Bosch kan je het ook kopen.

Goed om te weten dat er een taartwinkel is in Den Bosch. Ik zal er eens gaan kijken! Bedankt!