Re: bruidstaart met bronzen krullen
E
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidstaart met bronzen krullen
E
mmm... je hebt er toch bridzilla;s tussen zitten 
Mooie taart Mascha! Heb je echt weer ontzettend netjes gedaan zeg!!!
Mijn complimenten 
Ik denk dat je gevoel goed zat hoor, die bruid heeft natuurlijk het 'origineel' in d'r hoofdje gehad en als je 'm dan in het 'mini' ziet...
... wat by the way niet wegneemt dat deze niet mooi is, in tegendeel! Ik heb 'm ook een keer mogen maken dus ik weet over hoeveel werk we het hebben. Je hebt het bovendien ook heel erg mooi gedaan, m'n complimenten, mop!
Vind het trouwens ook knap dat je bruidstaarten 'doet' voor zo'n laag aantal personen... en dan hopelijk niet tegen de bedragen die ik weleens van je heb gehoord... 
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik vind dit juist een schitterende taart, echt een plaatje, alles klopt in mijn ogen. ik vind het een klein juweeltje hoor! wat kunnen sommige mensen toch bot reageren he....
hij is prachtig!! Heel erg mooi gedaan!
En ja, het is onze bruidstaart (07-07-07) denk ik geweest als voorbeeld:

Ik heb hem zelf ook "nagebakken"op 07-07-08:

Sorry, beetje veel foto's...
Ik snap je helemaal hoor...ontzettend jammer dat ze niet inzag dat dit toch onwijs dichtbij het "originele" komt, had het net zo gedaan! En ja, onze taart was voor ruim 50 man...
Dus, erg knap gedaan!!
@ Dorieneliane, het is inderdaad jullie taart geweest als voorbeeld! Ik vond het gelijk al een mooie taart! 
Nog steeds niets gehoord van het bruidspaar. Ze wilde zelf niet zo'n lint eromheen, dus dat heb ik al niet eens zelf bedacht
@Koenie: Ik heb wel een normaal/goed bedrag gevraagd hoor. De taart was eigenlijk voor 15 personen, maar omdat het dan dus wel heel klein werd heeft ze gekozen voor een extra toptaartje die ingevroren kan worden (en gewoon doorberekend). Dus uiteindelijk was de taart voor 20 personen ofzo.
vind m erg chique hoor, al iets gehoord van het bruidspaar?
Toch ontzettend jammer dat ze niks laten horen... Weet hoe jammer dat kan zijn als je er toch aardig wat uurtjes ingestoken hebt... Ik hoop wel dat ze nog even contact opnemen, is toch het minste, zou je verwachten h
Wauw, niet enthousiast, niet te geloven, vindt m echt PRACHTIG!!!!
Ik vind dat je een prachtige creatie hebt neergezet, ziet er weer toppie uit.
Onbegrijpelijk dat de bruid hem niet mooi vind.
Ik vindhet super mooi geworden.
wauw echt heel mooi gedaan, en zo strak!!!!
Nou, ik begrijp werkelijk de reactie van de bruid niet. Jouw taart is prachtig!! Hij komt ook erg dicht in de buurt van het origineel, dus ik vraag me af wat ze in haar hoofd had.
Ik vind hem ook erg goed gelukt en erg mooi.. en strak trouwens.
Hoe dust jij in hemelsnaam die icingkrullen brons zonder de taart mee te dusten ???
Heb je daar een foefje voor of heb je gewoon hele vaste handen.
Groejes martine
Hoe dust jij in hemelsnaam die icingkrullen brons zonder de taart mee te dusten ???
Heb je daar een foefje voor of heb je gewoon hele vaste handen.
Ik heb het geschilderd. Dus de lustre dust met alcohol en dan er op schilderen.
De roosjes had ik wel gedust voor ze op de taart gingen.
Oooooo, hij is errug moooooi!!!!!!!
supermooi, en zeker naar het voorbeeld gemaakt, helemaal als je al aangeeft dat ze zelf het lint niet wilde.
erg mooi!
en dorieneliane, leuke foto's!!
Wat een beauty zeg!!! 
Hij is echt schitterend!
Ik vind dat je het geweldig hebt opgelost, een bruidstaart voor maar 15 personen en dan zo'n mooie taart! Complimenten hoor!
De bruid zal wel gestressed zijn geweest...
Groetjes, Jose
met alle repect voor de bruid, ze is niet goed bij haar hoofd 
Zonder gekheid, ik ken heet origineel natuurlijk niet, maar ik vind het en prachtige taart, superstrak en die kleur brons is werkelijk prachtig!!! Ik heb ooit ook voor een bridezilla (was een bruidegomzilla trouwens) een taart gemaakt van een voorbeeld af. Meneer kwam er drie weken voorafgaand aan de bruiloft mee aan zetten en wist alles beter omdat ie notabene banketbakker was geweest.
Mijn gevoel zei toen al dat ik die opdracht niet moest aannemen omdat hij nooit tevreden zou zijn met het resultaat. En dat was hij dus ook niet 
Dus ik heb mijn lesje daarna geleerd; ik maak geen taarten na, de kans op teleurstelling is te groot denk ik.
Trek je niks aan van de bruid want daar is totaal geen reden toe, de taart is prachtig!!
heel mooi gedaan!
prachtig hoor!!!
Wauw, vind hem prachtig... moet er steeds even naar kijken, zo mooi vind ik hem!!
Ik vind hem echt supermooi,hoe komen die mensen er nou bij om niet enthousiast te reageren...
hij staat al heel lang op mijn to do lijstje...maar vroeg me idd ook af hoe je dat deed met de krullen...heb je ze met een sugarcraft gun gemaakt of niet?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidstaart met bronzen krullen