Re: [HOWTO] puzzel plaatje omzetten tot 3d plaatje .
Super gaaf gedaan zeg! Echt erg stoer!!!! Als je meer filmpjes hebt, geef maar door hoor, ik vind het geweldig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] puzzel plaatje omzetten tot 3d plaatje .
Super gaaf gedaan zeg! Echt erg stoer!!!! Als je meer filmpjes hebt, geef maar door hoor, ik vind het geweldig!
Erg knap gemaakt, zowel het filmpje als het draakje! RESPECT!!
niet te geloven. zoals jij het doet, ziet het er zo makkelijk uit!
en dan doe je het ook nog zonder dat je er een opdracht of taart voor hebt. jij hebt echt talent. we kunnen nog een hoop leren van je zie ik.
groetjes colinda
heel erg mooi om te zien. Ik dek zomaar dat wij hier nog wel eens een aantal draakjes voorbij zullen zien komen !!
Ik vond het z
Wauw, goed zeg!!
Geweldig goed gemaakt. De draak en het filmpje.
Super. Heel mooi gedaan. Zelf ben ik echt slecht in sculpturen maken.. (met klein al geoefend..maar neit mijn ding geloof ik) Ben echt jaloers dat sommigen het zo goed en snel kunnen....
Heel goed gedaan zeg, ik heb met veel plezier zitten kijken.
Complimenten voor het filmpje en de draak !
Prachtig, zowel het filmpje als het resultaat, echt heel leerzaam. is het plaatje dat je als basis gebruikt heb ook ergens te downloaden? Mijn zoon wil een draak op zijn taart in november ;-0
Gaaf die draak.
Ik ben wel heel benieuwd naar je gereedschap. Wat voor iets gebruik je om bijvoorbeeld de wenkbrauwen te vormen of de mondhoeken om te krullen?
Hij staat bij mijn favorieten!
Groetjes,
Grima
Gaaf die draak.
Ik ben wel heel benieuwd naar je gereedschap. Wat voor iets gebruik je om bijvoorbeeld de wenkbrauwen te vormen of de mondhoeken om te krullen?
Hij staat bij mijn favorieten!
Groetjes,
Grima
dat is een tool die ik ooit heb gekocht voor het boetseren van m,n fimoklei poppen en heet een modeling tool.
die kun je hier vinden in de webshop:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … 371brp0722
hai allemaal ,
vandaag heb ik een filmpje gemaakt voor jullie, zo kun je zien dat je van het gebruik van een plaatje toch een 3d beestje ervan kan maken .
ik heb het plaatje een beetje als leidraad gebruikt en verder m,n eigen ding eraan gegeven.
let op de film draait snel af , dit omdat ik het anders niet op youtube gedownload kreeg .
http://www.youtube.com/watch?v=zqwWPCSPP-E
heel veel kijk plezier.
Goh, heb nu pas door dat jij het filmpje zelf hebt gemaakt.
Vond dit filmpje op youtube.
Zo een filmpje mag je vaker doen. top
Erg leuk! Draakjes blijven sowieso altijd schattig, hoe groot en oud ze ook worden
Wat een goed filmpje, heb met veel plezier zitten kijken.
Maar ik vroeg me toch af; hoort er niet nog een vleugel aan?
Het filmpje blijft geweldig, zag laatst dat jij het ook hebt gemaakt.
super
wauw zeg vol bewondering zitten kijken
Mooi filmpje Mooi draak!
En geweldige muziek! Loreena McKennit is goed (nog recent in Den Haag gezien). Mystic Dream is idd een van mijn favoriete nummers van haar.
mijn mond viel open van verbazing..wat is hij leuk en reken maar dat ik hem een keer inspipik van je!
gaaf zeg!
o dat zag er geweldig uit!! Bedankt! Ik heb em opgeslagen bij mijn hele lange lijst aan how to's
Zoooo die is gaaf.... Vraagje... Welk instrumentje gebruik je daar nou, die ene met dat ijzer?
Ook ik vind hem helemaaaaaaaaaaaaaaaal geweldig!!
Mag ik vragen waar je kleurplaat vandaan hebt???
Zit eraan te denken om die voor me zoontje te maken ......is namelijk volgende maand jarig.
Zoooo die is gaaf.... Vraagje... Welk instrumentje gebruik je daar nou, die ene met dat ijzer?
dat is een boetseertool , ooit gekocht bij een hobby zaak , is bedoelt voor klei ,maar hier in de webshop verkopen ze ook van deze setjes in plastic werkt net zo goed .
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] puzzel plaatje omzetten tot 3d plaatje .