Onderwerp: letter tappits
Iemand een idee of tip waar je ándere tappits kunt kopen dan "de standaard" uit de webshop? Ik zou zo graag eens wat andere lettertypes willen maar merk dat er niet veel variatie is... Weten jullie dit misschien?!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » letter tappits
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Iemand een idee of tip waar je ándere tappits kunt kopen dan "de standaard" uit de webshop? Ik zou zo graag eens wat andere lettertypes willen maar merk dat er niet veel variatie is... Weten jullie dit misschien?!
Hier kan je alle soorten lettertypes zien die er bestaan. Anders de webshop even mailen met de vraag of ze een andere kunnen meebestellen voor je??
of je moet eens een kijke nemen bij de patchworkcutters, die hebben ook een aantal lettertypes, en JEM heeft ook mooie letters
of je moet eens een kijke nemen bij de patchworkcutters, die hebben ook een aantal lettertypes, en JEM heeft ook mooie letters
JEM is het "overzeese" merk toch? Of zijn ze ook ergens in NL verkrijgbaar?
't Is zo jammer dat bepaalde producten gelijk weer zo duur worden door de verzendkosten. Maarja, als je wat wilt....
En Nathalie, thnx voor de tip om de webshop te mailen, denk dat ik dat maar eens ga proberen. Zo te lezen tijdens het zoeken op dit forum zullen er gretige afnemers zijn!
wat je ook kan doen is eens een kijkje nemen bij pipo's (of een anderehobbywinkel) en dan bij de klei afdeling. Vooral bij de fimo kun je leuke mallen krijgen waaronder ook een paar van het alfabet. Kijk maar eens bij mijn puzzelplaatjes op de site. Er staan op de kitty taart letters die ik daarmee gemaakt heb en ook de geboetseerde visserstaart heeft de naam hylke met de zelfde letters... Daar was het de bedoeling dat ze niet erg mochten opvallen... succes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » letter tappits