1

Onderwerp: mijn eigen website!!!

T is gelukt hoor. ik heb nu ook een eigen website.
www.v-aken.nl ben er helemaal blij mee. nu kan ik eindelijk als mensen om voorbeelden vragen naar mijn eigen site verwijzen.

groetjes
lise

2

Re: mijn eigen website!!!

Mooie website hoor, en mooie taarten.

Groetjes, Elly

3

Leuke site en wat een prachtige trik heb je gemaakt op de paarse taart!!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

4 Laatst bewerkt door Charissa23 (30-12-2008 09:02)

Leuke site en wat een prachtige strik heb je gemaakt op de paarse taart!!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

5

Oh wat een leuke site heb je.
Ik zag bij de voorbeelden een bruine taart met engeltjes...............zo mooi. Heb je daar een malletje voor gebruikt?

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

6

Ziet er leuk uit hoor. Ik ben ook bezig zelfs dat is leuk om te doen.

7

Erg leuk hoor!

groetjes, Ageeth

8

Hele mooie site hoor, maar ik denk dat je bij je prijslijst al de prijs van de puzzelplaatjes moet optellen. Want hoe ik het nu begrijp zijn de prijzen voor een taart alleen met marsepein bekleed en zonder verdere versieringen.
Ik ben op m'n site van taarten met een simpele puzzelplaat uitgegaan. En ik heb er bij gezet de prijzen zijn: vanaf....
En een regel met de tekst: Vraag vrijblijvend een offerte aan voor de taart van uw wens. Dan kan je zelf bepalen of er in het plaatje veel of weinig werk in gaat zitten. Voor weinig werk is het dan je standaardprijs en voor veel doe je er €5 bij En geboetseerde figuren kosten natuurlijk altijd meer.
Misschien maar een paar tips hoor, kijk maar wat je ermee doet. Leuke slogan trouwens.
Als je staat ingeschreven bij de kvk zet dat nummer dan ook op de site, dat willen bedrijven namelijk altijd graag weten.
Veel succes. Misschien kunnen we een linkruil doen zodra je die categorie erbij hebt, dan is het ook makkelijker om op verschillende startpagina's te worden vermld.
groetjes Hanny

9

bedankt voor je tips. wat betreft het puzzelplaatje. ik ging eigenlijk standaard van een puzzelplaatje uit, maar idd voor een uitgebreid plaatje een toeslag. ik pas het even aan. hoe zit het eigenlijk met de KvK; wanneer moet je je zelf in gaan schrijven?
ik maak niet zo heel veel taarten, dus weet ook niet of het nodig is bij de KvK of bij de belastingdienst.
Kan iemand mij helpen. ik heb alle onderwerpen op dit forum wel gelezen, maar kom er nog niet helemaal uit.

10

Je mag tot een bepaald bedrag bijverdienen met je hobby, ik weet het bedrag niet precies maar dat kan je opzoeken op de site van de belastingdienst.
Het is wel verstandig om je extra inkomsten op te geven. Pas als je ook echt aan bedrijven gaat verkopen zoals ik heb je een BTW nummer nodig omdat bedrijven een BTW-bon willen. Om dat nummer te krijgen moet je ingeschreven staan bij de KvK.
Maar als je nog niet zoveel bakt, zou ik dat niet doen omdat daar toch wel weer kosten aanzitten, bijvoorbeeld de bakkersbond. En je moet een goede boekhouding bij houden. Nu heb ik de mazzel dat m'n vader boekhouder is, maar anders moet je dat ook nog eens door iemand laten doen en dus betalen.
Maar de belasting zou ik wel doen omdat je verrader nooit slaapt.
Succes

11

bedankt voor het antwoord ben weer een beetje wijzer.

12

als je nog vragen hebt mag je me altijd mailen, ik weet ook niet alles, maar alle beetjes helpen. Toch?
Fijn weekend

13

Zo wat een mooie en vrolijke site zeg enne......hele mooie taarten, heel strak!

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).