Onderwerp: Mijn eerste taart bekleden.
Ik had al elders vragen gesteld over het bakken van mijn eerste taartje. Ik wil hier wat dingen vragen over het bekleden daarvan.
Ik ga een Action bolletje van 15 cm (inhoud 1 liter) bakken. Deze wil ik gaan bekleden met marsepein. Maakt het nog uit waar je de marsepein kocht? Ik heb soms als ik naar tutorial filmpjes kijk het idee dat die marsepein vaak elastischer is dan de mijne.
Hoeveel marsepein heb je nodig om zo'n bolletje te bekleden?
Soms zie ik wel eens van die bolletjes met openslaande punten. Heb je daar meer marsepein voor nodig?
Heeft iemand misschien een leuk idee voor een verjaardagstaart? Het is voor mezelf. Ik had wel een heel leuk idee, maar helaas heb ik niet de kleuren marsepein beschikbaar die daar voor nodig zijn.
Ik ben een beginner en heb dus maar weinig in huis en de webshop kan ook niet op tijd leveren gezien het feit dat ik al 6 januari jarig ben. LOL
Ik had gedacht aan een witte taart met rode rand (zoals een verkeersbord) met in het midden 40. Ik wordt namelijk 40 en ik ben aan het rijlessen. Een toepasselijke taart dus. Maar ik heb geen mooi rood en al zeker geen wit en zwart.