Onderwerp: koekje erbij?!
Ff een koekje versiert.....
Zo nu ga ik mijn huissie poetsen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » koekje erbij?!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ff een koekje versiert.....
Zo nu ga ik mijn huissie poetsen!
En is je huissie al helemaal schoon???
Wat een leuk koekje heb je gemaakt...vooral dat lime groen vind ik schitterend van kleur...heeft die lekker gesmaakt???...of heeft je dochter deze opgegeten
Mijn huissie is al goed op weg...ja ..ik heb een tik voor uit en nieuw doe ik alles nog eens goed poetsen .En aangezien we vrienden op bezoek krijgen die ook blijven slapen moet alles tippie toppie zijn hihi!
En de kleur was zo mooi want ik had niet marsepein gebruikt maar die zelfgemaakt mmf....deze vond ik zelf ook mooi geworden....en lekker....
Mijn dochter had ook zelf koekjes versiert en meteen op gegeten haha....dus geen foto..!
Tot volgende week !!!!!!
Ik ken dat wel...poetsen voordat iemand komt logeren...doe ik ook altijd als we op vakantie gaan...mijn man verklaard mij dan voor gek, want waarvoor zou ik dat nou doen...we zijn dan toch weg...ach...mannen snappen hier niets van
Jammer dat je geen foto hebt van de koekjes van je dochter...maar wie weet een volgende keer!
Tot volgende week!
Ja inderdaad dat zegt mijn man ook al tijd ....het is toch schoon.....!!
\maar neen het gaat ook om het idee wat wij vrouwen in ons hoofd hebben,het moet gewoon allemaal gebeurd zijn hihi
Ik zal zekers de volgende keer foto maken van die van mijn dochter...misschien zelf strakkies want ik heb nog deeg in de ijskast liggen.....ik moest eerst het huske schoon hebben want anders kom ik in tijd nood .....jaja strak schema....
Morgenvroeg nog de boodschappen en smiddags al het lekker maken..voor s 'avonds!
Zo nu maar niet meer krabbel want anders worden we verbannen naar de babbel topic!whahaha
tot dinsdag!! ...ik kom met veel enthousiastme!!
Zo nu maar niet meer krabbel want anders worden we verbannen naar de babbel topic!whahaha
Heb je heel leuk gedaan.
1 koekje? Jij bent nog niet echt definitely, niet meer te redden verslaafd, dan had je er stapels gemaakt
Leuk!
Ziet er idd leuk uit! Mooie kleur!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » koekje erbij?!