Onderwerp: Voetbal/Golfbal
dit was het
en na de metamorphose is het dit geworden
ik wou 'even snel' een golfbal maken voor mijn jarige vader maar had alleen nog een voetbal in de vriezer liggen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voetbal/Golfbal
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dit was het
en na de metamorphose is het dit geworden
ik wou 'even snel' een golfbal maken voor mijn jarige vader maar had alleen nog een voetbal in de vriezer liggen.
Hihihi dat is ook een manier ... een voetbal omtoveren in een golfbal. Maar goed ik vind ze beide mooi.
Dat is een slim idee!
Zijn allen twee leuk!
Ik vind de golfbal net echt!
Zow die golfbal heb je echt echt gemaakt. Super.
Wat een metamorfose!
Die golfbal is idd net echt!
Handig!
mooi geworden zeg!! 
Goed idee zeg!
Gave ballen...uhhh....voetbal/golfbal wel te verstaan h
ziet er gaaf uit 
Een mooie metamorfose !!
Mag ik vragen hoe je de puts van de bal in de taart hebt gemaakt? ik wil volgende week ook een golfbal maken en vraag me af hoe ik dit het beste aan kan pakken
gr Gerlinde
Mag ik vragen hoe je de puts van de bal in de taart hebt gemaakt? ik wil volgende week ook een golfbal maken en vraag me af hoe ik dit het beste aan kan pakken
gr Gerlinde
Die heb ik gemaakt met een baltool, gewoon induwen.
ok dat zal ik eens verder gaan nazoeken dankje!
ok dat zal ik eens verder gaan nazoeken dankje!
Als je zo'n tool niet heb kun je het ook met het eind stuk van een breinaald doe, die hebben meestal een bolletje die je goed kunt gebruiken.
haha helaas geen breinaalden in huis das geen hobby van mij maar ik heb al iets anders gevonden waar het mee gaat lukken dus we kunnen weer aan de slag dankjewel!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Voetbal/Golfbal