karentje schreef:Ik vind deze mooier dan de "originele". Ook veel veel beter afgewerkt
Ik vind het een eer dat je dat zegt! 
Zelf vind ik de originele ook erg mooi, alleen voor zo'n dure taart niet overal even netjes afgewerkt, maar toch wel mooi. En ja, ik houd ook van rustiger 
severn schreef:Ik vind het een schitterende taart, echt waar!
Even een vraagje, die bronze krullen....spuit je dan eerst de icing en dust je ze dan pas brons?
Netjes gedaan hoor!!!
Ik heb inderdaad de krullen van icing gespoten en toen met brons dust en alchohol geverfd.
De roosjes heb ik wel gedust met brons en siena brown (gemengd) omdat het brons iets te licht was.
Charissa23 schreef:En die andere taart is 3 hoog dat ziet er zowieso al heel anders uit.
En misschien was ze wel erg gestrest door de bruiloft en krijg je nog bericht dat ze de taart helemaal geweldig vonden!
Ja dat klopt, die ene was 3 hoog en daarom heb ik het onderbord al mee versierd, omdat ze dus maar een taartje voor 15 personen nodig hadden, ik vond dat ik er dan nog echt wat van gemaakt had 
En ik hoop inderdaad ook dat ze gewoon druk was met de bruiloft en daarom even wat lauwtjes reageerde, en dat ze achteraf toch nog heel blij is... Ik heb wel vaker gehad dat iemand niet blij leek maar het achteraf toch wel was

Mijn website:
Presentaart