1

Onderwerp: niet zo veel tijd; collega 50 jaar

een vrouwelijke collega viert dinsdag haar 50e verjaardag, vind het wel leuk om nog even een (klein) taartje te maken, iemand ideeen? Heb bol vorm, spring vorm, 4 kant (maar vind ik erg groot voor aardigheidje)

Ik ben nog niet zo heel lang bezig met marsepein, maar er zijn ook vast wel makkelijke dingen om te maken, heb ook weinig 'hulpstukken'

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

Re: niet zo veel tijd; collega 50 jaar

Als je inspiratie zoekt, is het handigst om via de zoekfunctie ideeen op te doen.
Als je intikt '50' of 'sara' en als criteria taartenparade invult, vind je al heel wat.
Succes!

Groetjes Renske

3

dank je wel, bedacht me net wel dat ze niet zo van marsepein houd, dus moet ff wat anders bedenken. Las dat je ook kunt afwerken met botercreme evt met kleurtje of misschien maar met vloeibare chocolade???? denk denk, zal eens zoeken

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

4

grote taart bakken, afsmeren met bc met een leuk kleurtje, naam met icing/fondant/ chocolade op de zij kant en bovenop 50 kaarsjes. Simpel maar een leuk resulataat, wel licht uit en hard zingen :D

5

of zijkant met slagroom of botercreme afsmeren en versieren met vlokken, hagelslag, nootkrokant, etc, en dan alleen bovenop marsepein plaatje en tekst.