Onderwerp: Ook nog even mijn kerstvakantiereeks!
Het was weer druk.. eerste weekend zat vol met taarten, kerst zat vol met taarten, afgelopen weekend zat vol met taarten en jawel hoor.. raad maar vast wat het volgend weekend wordt
..... TAARTEN!
Maar ik vind het nog altijd leuk hoor!
Allereerst even al mijn kersttaartjes....
Voor de familie van Simone, een meisje uit mijn klas dat al eens eerder een taartje had besteld.
Taartjes voor een ander meisje uit mijn klas voor haar vriend en vriendinnen.

Een taartje voor mijn zus en haar vriend om mee te nemen naar zijn ouders op 2e kerstdag.
En dan niet te vergeten, een taartje voor ons zelf.. Die dan toch altijd minder mooi wordt als ik had gehoopt of had bedacht helaas..
Dan nog mijn eerste taarten voor onbekenden! Was toch wel spannend, ze kwamen helemaal vanuit Steenbergen (ligt bij Bergen op Zoom geloof ik)...
Ik had al een voorgevoel dat ik het niet op tijd ging halen.. Dus 's ochtends meteen uit bed, badjas aan, schort aan en hop aan het werk om al die bloemetjes te maken... Dat duurde me veel langer als gepland natuurlijk. Dus kon ik pas om kwart voor 11 gaan decoreren.. 11 uur was het kleine taartje klaar. Toen moest dus nog de grote taart. Die ik na moest maken van iets wat ze geloof ik hier ergens gevonden had. Dat ging natuurlijk voor geen meter, want ik zat helemaal in de stress... en jawel hoor om 11.20 stonden ze op de stoep.. Ik in mijn badjas.. nog meer stress dus.. Want ik was nog niet eens op de helft van de groene taart.. Moest de tappits nog maken.. Die werkten gelukkig voor een keer wel een beetje mee. Maar echt mooi vind ik hem niet geworden. Het was zo'n haast werkje. Want ze stonden er werkelijk met hun neus boven op naar mijn gevoel.. Om 11.50 gingen uiteindelijk beide taarten de deur uit. Niet tevreden, maar goed. Het is me wel gelukt.

Ik wens iedereen een gelukkig nieuw(taart)jaar!

En ik moet zeggen dat ik je foto's met tekst echt geweldig vind!! heel mooi! gelukkig nieuwjaar!!