Onderwerp: snowflakes, bee
Voor een geboorte van een meisje dat in de buik het koosnaampje bee kreeg (het waren engelstalige mensen ) en zonnige snowflakes.
http://www.standaarduitgeverij.be/boeke … 9002239533
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » snowflakes, bee
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een geboorte van een meisje dat in de buik het koosnaampje bee kreeg (het waren engelstalige mensen ) en zonnige snowflakes.
Oef, was het wwer nachtwerk geworden?
Stop alsjeblieft NOOIT met posten, Karen: het is weer een genot om naar te kijken!
( En gelukkig is het al bijna april!! )
Ohhhhhhhhhhh wat is het weer prachtig.......kan je idd naar blijven kijken......zo mooi!
Het zijn weer ware kunstwerkjes geworden. Wat een gezellige kleurtjes!
Geweldige cc`s en supermooie koekjes weer.
Ach, wat een lieve bijtjes ! En de koekjes zijn gewoon prachtig !!!
Wat een geweldige cuppys en koekjes!!! Wat een gepriegel zeg! Vind ze helemaal leuk!!
wat een mooikes!
Wauw schitterend gemaakt weer, prachtige kleurtjes en die bijtjes zo lief!!!
Prachtige kleurencombinatie weer!!!!Schattige bijtjes!!!
Wat een schattige cc, en wat een prachtige koekjes!
Wauw Karen echt weer kunst wat je brengt, gewoonweg SUPER!!!!!
vrolijke kleurtjes ....krijg weer zin in de lente
En ik las zopas dat je een winkeltje hebt ....proficiat ...we komen zeker eens langs
Wat een gezellige creaties weer, mooi!
Ik kan echt niet wachten tot je boek uit is! Die koekjes zijn super, je hebt zo'n eindeloos gevoel voor kleur en stijl, daar blijf ik me over verbazen
Kortom plaatjes, als wij Nederlanders nou eens een dagje gaan taartshoppen in Belgi
wauw ziet er weer waanzinnig uit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » snowflakes, bee