1

Onderwerp: stapeltaart met pilaren

hoi allemaal,

ik heb even een vraagje over een stapeltaart. Zoals jullie weten doe ik mee met de taartwedstrijd bij de dutch cake event, en nu wil ik een stapeltaart gaan maken. Ik heb al verschilllende howto;s gezien, maar ik heb nog steeds een vraag. Ik wil van die wilton pilaren gebruiken, maar wat heb ik verder nog nodig. Ik neem aan, dat deze niet zomaar blijven staan op de taart. Ik heb al even een kijkje genomen in de webshop maar ik kom er niet uit.

Wie heeft ervaring met deze pilaren en weet wat ik nog meer moet gebruiken zodat ik het goed en stabiel meekrijg naar Limburg. Ik moet er best wel even voor rijden, en wil natuurlijk dat het zo stabiel over komt.

Bedankt alvast voor jullie hulp

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2 Laatst bewerkt door saskiahuisman (29-12-2008 15:53)

Re: stapeltaart met pilaren

Hoi,

Waarom maak je ze niet van dowels, ik vind deze altijd erg makkelijk om te gebruiken.

3

saskiahuisman schreef:

Hoi,

Waarom maak je ze niet van dowels, ik vind deze altijd erg makkelijk om te gebruiken.

Ja dat wil ik ook wel doen, bij de 1ste twee taarten, maar nummer 3 moet echt de lucht in, dus ik weet dan niet zo goed wat ik moet gebruiken. De griekse pilaren lijkt me erg mooi, maar dan moeten ze wel houden natuurlijk, en ik vraag me af, of dat wel kan.

Weetl jij misschien raad??? Of iemand anders van het formum>>

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

4

niemand verder raad???? :S

chanttie57 schreef:
saskiahuisman schreef:

Hoi,

Ja dat wil ik ook wel doen, bij de 1ste twee taarten, maar nummer 3 moet echt de lucht in, dus ik weet dan niet zo goed wat ik moet gebruiken. De griekse pilaren lijkt me erg mooi, maar dan moeten ze wel houden natuurlijk, en ik vraag me af, of dat wel kan.

Weetl jij misschien raad??? Of iemand anders van het formum>>

Hoi,

Wat bedoel je met de lucht in? Misschien kun je dat iets verduidelijken hoe je dat wilt.

6

Ik snap wel wat je wilt, heb er geen ervaring mee. Maar als je een eind moet rijden, zou ik er zeker voor kiezen om pas ter plekke te stapelen.

De bovenste taart zit niet op een gewoon kartonnetje lijkt me, maar op een steviger plateau. Als ik het wel heb, zitten die helemaal door de op

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Marianne schreef:

Ik snap wel wat je wilt, heb er geen ervaring mee. Maar als je een eind moet rijden, zou ik er zeker voor kiezen om pas ter plekke te stapelen.

De bovenste taart zit niet op een gewoon kartonnetje lijkt me, maar op een steviger plateau. Als ik het wel heb, zitten die helemaal door de op

Berichten [ 7 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » stapeltaart met pilaren