1

Onderwerp: chocolade baby?

wie weet dat??

Kan je met DE babymold (first impression) ook een (witte met kleurstof) chocolade baby maken?
Daar eet je je niet zo misselijk van (tenminste, ik niet, ik draai mijn hand niet om voor een reepje)

2

Re: chocolade baby?

Zover ik weet kan dat wel,want zag hier een keer op de site dat iemand inderdaad de mal heeft gebruikt met chocolade.

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

3

dan ga ik maar eens een poging wagen!

laat je even weten of het is gelukt?

5

ja hoor! het is gelukt!
ik heb er nog even geen foto van, want ik heb het eerst gewoon met witte chocolade geprobeerd. Eigenlijk is dat geen gezicht; ziet er gewoon eng uit, zo bleek. De volgende keer maar met een beetje kleurstof.
Ik heb een reep witte chocola gebruik van 75 gram (zo'n standaard reep, de goedkoopste) en daarvan heb je 4 1/2 stukje (vierkantje) nodig. Er gaan dus ruim 3 baby's uit een reep.

6

Hoe heb je de chocolade baby laten uitharden, In de koelkast of diepvriezer?

7

het is je inmiddels gelukt, maar het kan dus inderdaad!
ik heb het ook gedaan!

8

willeke k schreef:

Er gaan dus ruim 3 baby's uit een reep.

:D:D

(sorry, moest ff :+)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

birgitta schreef:

ik heb de baby's in de vriezer gedaan. Goed de deur dicht, en je hoort ze niet meer!

10

Marianne schreef:
willeke k schreef:

Er gaan dus ruim 3 baby's uit een reep.

:D:D

(sorry, moest ff :+)

haha, ik had ook kunnen zeggen: er gaan 3 baby's uit

11

oooo dat probeer ik ook,maar had je randjes?n gingen die er eenvoudig af?Ik ben benieuwd !!

12

nee, geen randjes! toen ie half hard was heb ik het "overschot"opgeget .... uuuh verwijderd. Na het vullen wel even goed kloppen tegen luchtbelletjes!

13

willeke k schreef:
birgitta schreef:

ik heb de baby's in de vriezer gedaan. Goed de deur dicht, en je hoort ze niet meer!

:lol:  :lol:  :lol:

14

Oh jullie zijn erg!!!!! Baby's in de vriezer!!!! En dan de restjes opeten!!! Kanibalen! :lol: :lol: :lol:

ben wel benieuwd naar de foto!!!

15

Allememaggies.. dat was nog eens een 'eenvoudige' bevalling    :lol:

hup in vriezer, deurtje dicht,.. restjes opeten en klaar is willeke.. zo zullen meer mama's dat willen :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

16

Bommeltje schreef:

Allememaggies.. dat was nog eens een 'eenvoudige' bevalling    :lol:

hup in vriezer, deurtje dicht,.. restjes opeten en klaar is willeke.. zo zullen meer mama's dat willen :D

:lol: wel vervelend dat ik daar nu pas achter kom! Ik ben 3x zwanger geweest, 9 maanden spugen en nog 3x een bevalling op de koop toe ook! (maarre, die echte zijn wel veel leuker hoor!)

17

Super zeg ,ik heb de molds ook uitgetest met marsepein en chocola.Ik kleurde witte chocolade met een tikkeltje ivoor van wilton.Ze leken op echte babys.De daliamoulds ging met chocolade niet zo goed,na een kort verblijfje in de diepvries ,brak telkens de bloem.De daliamould lukt perfect met marsepein,oef.Ik wacht nu de malletjs van hanny af ,ben reuze benieuwd!!!!

18

Hier de foto van een chocolade baby.

Jammergenoeg was er een stukje van het oortje weg

http://i39.tinypic.com/2yzdgyp.png

19

Wouw, wat een schatje.

20

ooh nou ik moet binnenkort een taart maken!! met beebs.. en dan lijkt me dat wel handig! :D en lekker jam jam..

21

Ook een mooie baby ,ik heb ze  gemaakt met witte chocolade van callebaut(zo boontjes)met een tikkeltje ivoor kleursttof van wilton.Het waren net kleine babytjes.Ik let ze ook een tien minuutjes in de diepvries zitten.

22

pff om op te eten zijn ze,
En ja ik heb ze ook al gemaakt met choco, was gelijk al toen mal binnen kwam
tip van een hele lieve meid gehad, en gelijk geprobeerd
alleen uitkijken ben gek op choco, dat die niet op is voor de taart klaar is, hihihi