Onderwerp: Een taartenparade
Hoi iedereen,
Ik heb de laatste tijd erg veel taarten mogen maken, maar helaas ontbrak het mij dan ook aan de tijd om ze te posten. Dat doe ik dan even van op 't werk vandaag, omdat het hier toch lekker rustig is nu.
Hier zijn ze :
Pintotaart met bijpassend meptaartje

Toen mijn jongste dochtertje deze taart zag, werd ze helemaal gek, want zij heeft de meisjesknuffel hiervan (3 stuks zelfs). Zij wist natuurlijk niet dat ik al van plan was om haar knuffel te boetseren om op haar verjaardagstaart te zetten, en ze wist natuurlijk ook niet dat er met de sint al afgesproken was om ook deze jongensknuffel in haar schoen te stoppen. Je kan je wel voorstellen hoe blij ze was, en ook hoe druk het nu in haar ledikantje is. 
Winterse striktaart :
Overgoten met ganache en dan versierd
Dora-taart :
Met de leuke ballonnen uitstekers die ik bij Bien gekocht heb en waar ik helemaal gek op ben. Ik zou ze op elke taart gebruiken.
Hopla taart :
Een probeersel om de hopla figuurtjes te boetseren. Ze zijn min of meer gelukt, alleen vielen ze telkens naar achteren, dus heb ik maar een cadeautje onder hun achterste gestopt om ze te laten rechtstaan
Cars-taart :
Met dank aan alle forummers hier voor het meezoeken en leveren van de inspiratie
Ploptaart :
Deze ben ik op het forum tegengekomen en ik vond hem zoooo mooi met die cirkels, dus bij deze bedankt aan de vorige maakster.
Bumba-circustent :
Winterse bumba :
Hierbij heb ik de fout gemaakt dat mijn kerstboompje veeeeels te klein was in verhouding met de figuurtjes. Tja om 3 uur 's nachts had ik niet echt veel zin om dat nog te gaan veranderen. Leermomentje dus.
Kasteeltaart :
Ik was eigenlijk vreselijk nerveus om die ridder en draak te boetseren, maar met de hulp van de boeken van Debbie Brown ging dat eigenlijk supersimpel en ik vond deze taart dan ook heel erg leuk om te doen.
De Lilo-taart :

Dit was de verjaardagstaart voor mijn dochtertje en ze was er helemaal blij mee. De marsepeinen knuffel mag niet opgegeten worden en staat nu nog steeds onder een stolp in de keuken. Regelmatig moet ze hem even zien en een kusje geven. Zooo schattig. De naam Lilo klopt eigenlijk niet, maar ik heb bij hun geboorte mijn dochters hun knuffels een naam gegeven. Deze noemt Lilo en die van mijn oudste Zazu (allebei namen uit Disney films)
Kerstman-taartje :
Met dank aan Bien als inspiratie
En last but not least : mijn tweede bruidstaart :
Zo dat waren ze, sorry dat het er zoveel zijn.
En mag ik nog even zeggen dat jullie allemaal prachtige creaties maken. Ik kijk elke dag (meerdere keren zelfs), maar het zijn er zoveel dat het echt niet mogelijk is om op alles te reageren. Maar het zijn stuk voor stuk pareltjes!
Alvast een happy new year voor iedereen!