1

Onderwerp: cupcake/muffinvraagje

hallo
wat is de tip/geheim om een mooie platte bovenkant te krijgen zodat het makkelijk is en mooi om de cupcake en of muffin te versieren..en niet dat je zo'n bolle over het papier heen hangend gevalletje krijgt..
wie o wie heeft de gouden tip voor mij!!!
alvast bedankt
groetjes
Conny

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: cupcake/muffinvraagje

Dat zou ik ook wel willen weten!

Hier worden creatieve dromen werkelijkheid..
www.creatievedromen.nl

Hoi,

Als je de cupcakes gebakken hebt, kun je het beste bij het afkoelen er een snijplank opzetten, zo krijg je mooie platte cupcakes!

4

idd de snijplak even op je bakvorm leggen of je neemt het mes en gaat de kopjes ervan snijden (die dan weer heerlijk zijn om cakeballs van te maken) :Y

5

saskiahuisman schreef:

Hoi,

Als je de cupcakes gebakken hebt, kun je het beste bij het afkoelen er een snijplank opzetten, zo krijg je mooie platte cupcakes!

even een 'note' werkt uiteraard alleen als je ze bakt in een cupcake vorm.. niet als je de papiertjes zo op een bakplaat zet :D

(tja.. je weet maar nooit.. voor je het weet zijn er mensen die ze floep zo bedelven onder een snijplank :D )

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

bedankt... ja ik heb er een snijplank op gezet en ze zijn inderdaad mooi plat.. nu nog decoreren
bedankt voor de tips

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

7

Anders eens bij de koekjesfee gaan kijken,op haar forum kan je vele tipjes krijgen !!!

Bommeltje schreef:
saskiahuisman schreef:

Hoi,

even een 'note' werkt uiteraard alleen als je ze bakt in een cupcake vorm.. niet als je de papiertjes zo op een bakplaat zet :D

(tja.. je weet maar nooit.. voor je het weet zijn er mensen die ze floep zo bedelven onder een snijplank :D )

Hoi,

Ja je hebt gelijk, was ik vergeten erbij te zetten, bedankt voor de aanvulling. Ik gebruik 
eigenlijk alleen maar cupcakesvormpjes........papiertjes op de bakplaat zetten vind ik onhandig werken.