Onderwerp: Shopping Girl
Deze taart had gemaakt als voorbeeld voor de workshop shopping girl van begin december. Ik had patchwork cutters gebruikt. De vulling was piepschuim

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Shopping Girl
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart had gemaakt als voorbeeld voor de workshop shopping girl van begin december. Ik had patchwork cutters gebruikt. De vulling was piepschuim

Wat een beauty van een taart. Echt prachtig.
Wat een leukerd! knap gedaan!
Superleuk gedaan!
Wat leuk!
een hele mooi dummy,en wat een leuke kleurtjes en de patch work ziet er ook helemaal top uit.
hij is super!!!!
Die tas, is dat die uitsteker van steven benison?? vind t namelijk moeilijk inschatten hoe groot ze zijn. Vergeleken met je PWcutters lijkt ie juist weer wat groter...
hij is super!!!!
Die tas, is dat die uitsteker van steven benison?? vind t namelijk moeilijk inschatten hoe groot ze zijn. Vergeleken met je PWcutters lijkt ie juist weer wat groter...
Het is inderdaad de uitsteker van steven benison. Hij heeft zowel een grote en een kleine maat. Ik had de grote maat gebruikt. De kleinere maat is ietsje groter dan de patchwork cutters, je kan het op bijv ook op een cupcake gebruiken.
Very Nice!!!! 
Heel erg mooi!!
Heel mooi en lekkere vulling 
Die is weer super leuk Lies!
Heel erg mooi:Y
Heel mooi!! Leuk h
Die klinkt lekker!!!! 
Ziet er echt geweldig uit!!!
Toppie zeg!
Hele mooie taart! Vooral het tasje en de schoen bovenop zijn leuk.
Hele mooie taart geworden.
Groetjes Natascha
ik vind hem GEWELDIG'
hier zul je veel reacties op krijgen. ik zie het al voor me allemaal van die tienermeisjes die allemaal zo'n taart van je willen. whaaaah leuk!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Shopping Girl