1 Laatst bewerkt door sylvia bvg (29-06-2008 13:46)

Onderwerp: bavaroise webshop

Ik heb al een tijdje zitten zoeken, maar niet echt antwoord gevonden op mijn vraag. Dusssss....wie helpt me aan een idee voor een lekkere vulling? Ik wilde de bavaroisemix van de webshop die ik heb liggen eens uitproberen. Maar wat maak ik ervan en waar combineer ik het mee?

Ik denk aan iets fruitigs, want choco smaak heb ik al in de ganachetaart die ik ook ga maken.

Ben benieuwd (oftewel, ik heb zelf geen inspiratie :D)

Groetjes, Sylvia

2

Re: bavaroise webshop

mischien is iets van tropich fruit of  wat ook heel erg lekker is is paso bavaroise

fruit an altijd dus das echt een aanrader

groetjes lorie

3

Frambozenbavarois!!! Ik doe dan frambozenjam door de bavarois (in plaats van water) en dan frambozen erdoorheen :9 Lekker!!!!!!!! :Y

Mijn website: Presentaart

4 Laatst bewerkt door sylvia bvg (29-06-2008 20:31)

mascha schreef:

Frambozenbavarois!!! Ik doe dan frambozenjam door de bavarois (in plaats van water) en dan frambozen erdoorheen :9 Lekker!!!!!!!! :Y

Hmmm, dat klinkt goed! Hoeveel frambozen gebruik je dan ongeveer (taart van 26x26 cm)? En wat doe je dan als 2e laag, gewoon frambozenjam of iets anders?
En ook belangrijk: gaat invriezen met deze vulling goed? Moet voor het eerst een taart van tevoren maken en invriezen. Gelukkig is hij voor eigen gebruik!

Groetjes, Sylvia

5

Hallo, ben  al benieuwd naar het antwoord, want ik wou ook frambozenbavaroise gaan maken maar zat met dezelfde vraag van hoeveelheden en of je het ivm de slagroom wel kan invriezen.
Hoop dat w gauw reactie krijgen want anders moet ik wat anders bedenken,

6

Ik weet eerlijk niet meer hoeveel jam ik erdoor heb gedaan. Invriezen ging wel prima!

Groetjes, Sylvia

7

Gewoon proeven na iedere lepel jam, en als het heerlijk smaakt stoppen.