Onderwerp: Tip marsepein bij ikea
Dames ik was vanmorgen bij de ikea en zag daar op de aanbieding marsepein liggen,en daar was ik ook naar opzoek(niet bij ikea).
Vraagje heb ik een goede deal gemaakt: 500 gram 2 maal voor 6 euro..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Tip marsepein bij ikea
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dames ik was vanmorgen bij de ikea en zag daar op de aanbieding marsepein liggen,en daar was ik ook naar opzoek(niet bij ikea).
Vraagje heb ik een goede deal gemaakt: 500 gram 2 maal voor 6 euro..
Hier is al eens een topic over geweest. Volgens mij is deze niet geschikt om te bekleden.
Oei dat is minder dat was niet mijn bedoeling....toch maar proberen??
Kijk maar even of het lukt, het schijnt niet super te werken, maar ik zou het gewoon proberen.
thanks... ach mijn eerste miskoop dan maar
je kunt er inderdaad niet fijn mee bekleden. Het is zeer grove marsepein met stukjes amandel er nog in (kleine klontjes). Wat wel een optie is, is om het te mensen met fondant om marsefond te krijgen. Tot nu toe heb ik er al 2 taarten mee bekleed en dat ging redelijk goed (niet al te dun uitrollen)
Deze marsepein is toch1:1?
Maar volgens een banketbakker gebruiken zij die om te boetseren en daar zou het prima voor geschikt zijn.
Ann
Ik heb het ook gekocht (2 maanden gleden of zo), en heb het gebruikt om te boetseren.
Het andere pak heb ik vermengd met een ei en gebruikt als vulling voor een speculaas. Was jummie!!!!
Groetjes, Mireille
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Tip marsepein bij ikea