Onderwerp: Mijn kerstweek deel 1
Vorige week woensdag kreeg ik de vraag of ik nog beschikbaar was voor een verjaardagsstapel voor zondag. Nee zeggen is niet mijn sterkste kant zoals sommigen van jullie weten 
Dus deze vorige week zondag gemaakt voor Jotte die een jaar werd. Het is een stapel a la Do geworden. Bedankt nog lieffie voor je toestemming!! 
Bovenste gevuld met BC en laagje aardbeienjam en afgesmeerd met vanille BC.
Middelste gevuld met tobleronemousse en afgesmeerd met vanille BC.
De onderste is gevuld choco BC en bokkenpootjes BC en afgesmeerd vanille BC.
Voor maandag het verzoek van mijn broertje gekregen om een kerstgeschenk te maken voor firma Heidebloem met de touringcar erop van mijn vader (die werkt dus bij dat bedrijf)
Hij stond met open mond te kijken....zo gaaf vond ie hem
. Bus nagemaakt van een foto en het logo op de bus heb ik "proberen" te schilderen. Het moet een draaiende wereldbol voorstellen met sterren. 
De baas van mijn pa mailde gelijk dat ik meer van hun ging horen hihi. Ze wisten niet dat zoiets bestond! 
Gevuld met bokkenpootjescreme en caramel/praline bc en afgesmeerd met vanille bc.

Voor woensdag een kerstbestelling van een simpele kerstaart. Nou dat is ie dan ook geworden hahaha. Gevuld met BC en laagje jam.
Verder voor woensdag nog het verzoek van mijn zusje om 4 minitaartjes te maken voor bij het kerstdiner met haar schoonouders. Deze staan in een boek wat ik heb en die wilde ze dus perse hebben.
Gevuld met advocaatcreme.