Onderwerp: En kerstweek deel 2
We gaan weer verder met mijn kerstweek 
Voor eerste kerstdag deze dummie gemaakt voor mijn mams. ze wilde graag een taartje van mij die ze onder de stolp die ze van mijn zus kreeg voor kerst.De ornamenten lijken wat erg dik uitgestoken maar in het echt viel dat dus reuze mee 
Wist niet wat ik wilde maken maar dit is er uiteindelijk uitgekomen hihi. De streep die je tussen de ornamenten ziet is de weerkaatsing van het flitslicht in het glas. 
Gevuld dus met piepschuim 

Ook voor eerste kerstdag is dit kersttafereeltje gemaakt van wendy's dvd. Deze hebben we thuis bij mijn moeder genuttigd bij het kerstdiner.
Ze vonden hem enig en wisten niet wat ik ging maken. Vond het erg leuk om te doen en ook wel redelijk gelukt op een paar puntjes na
.
Gevuld met advocaat BC.
Voor gisteren weer een bestelling van mijn zusje die deze taart kado wilde doen aan het neefje van haar man. Remco is helemaal gek van Ajax en heeft dus ook een heuse Ajax-kamer.
Op verzoek gevuld met choco BC en caramel/praline BC.
En dan voor vandaag ook nog een 2de lastminute bestelling voor een jochie wat vandaag 1 wordt. Dankzij taartdoos heb ik deze geweldige gympen kunnen maken.
Bedankt meid nog hiervoor 
Ik vond het helemaal geweldig om te maken.
Gevuld met Bc en laag jam. En een simpel meptaartje erbij! 

Zo.... nu ben ik toe aan vakantie haha. Voor mij dus even een week geen taarten.
Ook wel weer eens lekker.
Ik heb een hoop gemist op dit forum door de toch wel drukke kerstweek en ga nu dan ook eens heerlijk jullie mooie creatie's bewonderen.