26

Re: geboorte taart jongetje

Grappig, is bij mij precies hetzelfde. Ook ik maak meestal fondant zelf en vind inderdaad de poedersuiker wat teveel. Ik heb 1 keer geprobeerd zelf glucose te maken, maar dat heb ik toen een dag laten liggen en vervolgens was het al helemaal beschimmeld... Vervolgens dus bij Inge besteld!

Glycerine kun je trouwens gewoon bij elke drogist (bijv. DA, merk Tendo) kopen. En als iemand nog wat poedergelatine wil... Net als Evelien met haar eiwitpoeder heb ik ook iets te groot ingekocht en heb dus nu 1 kg poedergelatine thuis liggen... Dat zijn heel wat kilo's fondant ;-)

Groeten, Eline

27

Hoi wendy,
een beetje laat maar ik ben een beetje druk. Als je zo'n taart ziet zou je bijna...
Al was het maar voor de taart ;)

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

28

Hoi Wendy!

Waar heb ik die muisjes al eens eerder gezien? ;) Toen ik zo'n muisje op die andere geboortetaart zag, dacht ik al: "Ook leuk voor een taart met alleen muisjes." En zie hier... Het is idd heel erg leuk!!

Groetjes Evelien

Wat een superleuke taart...ben inspiratie aan het opdoen want 'k moet ook een geboortetaartje maken maar dit is echt een supertaart!!

30

ja hoor, hij is weer leuk ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.