Onderwerp: piraten en hello kitty cakejes
Nog van voor m'n vakantie, maar geen tijd om te posten.
Het was voor
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » piraten en hello kitty cakejes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nog van voor m'n vakantie, maar geen tijd om te posten.
Het was voor
Oow wauw wat een gave cakejes. Vind ze beide echt schitterend.
Leuk!!
Wat een schattige piraatjes vooral!
Prachtig gedaan!
Aaaaaaah, wát een schatjes!
zoooo helemaal leuk zeg!
Zien er erg strak uit, mooi gedaan!
leuk zijn ze!!
Echt heel leuk! Zo'n uitsteker is helemaal makkelijk, zeker als je er zoveel moet maken
Wat een scheetjes...maar weet jij waar Yinlisa de Hello Kitty uitsteker vandaan heeft gehaald???...ik moet volgende week ook HK CC's maken...lijkt me wel zo handig!
Ja dat zou ik ook wel willen weten Do! Heel erg leuk, vooral die piraatjes.
Mooi!!
Is die Hello Kitty-uitsteker nog ergens verkrijgbaar? Hij is helemaal leuk
Mooi!!
Is die Hello Kitty-uitsteker nog ergens verkrijgbaar? Hij is helemaal leuk
Ja, het is een uitsteker van alleen het hoofdje hoor en er zit dan een sjabloontje bij waar de ogen en neus en strikje moeten.
Wendy heeft hem gekocht bij de Kinderfeestwinkel hier in Amsterdam. Wel prijzig hoor, iets van 6 euro dacht ik, daar hebben ze hem nog wel.
Als je graag wilt kan ik hem wel een keer halen en posten voor je, maar denk dat je beter op internet kan neuzen want het is sowieso wel een prijzig winkeltje
ook op het internet is het een vrij dure uitsteker, ik ben al eens op zoek geweest maar ik heb hem toen niet besteld
Ze zijn super leuk!
En ik wil die uitsteker ook wel graag waar kun je m dan online bestellen?
Ik heb het even nagekeken, en bij de kinderfeestwinkel kost -ie 6,95. Het is een metalen cutter met een sjabloon erbij (van plastic).
Als je hem wilt moet je me even een mailtje sturen.
wauw ! Wat een leukerdjes.
groetjes Tineke
wat een leukerdjes!
Als je naar beneden scrolt lijkt het net of de piraten CC's bewegen omdat je de oog lapjes om en om hebt gedaan zeg maar........snap je het nog?:lol:
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » piraten en hello kitty cakejes