Onderwerp: Hello Kitty in de sneeuw
Hier dan DE taart voor mijn jarige dochter die vandaag 2 is geworden. Ben er erg tevreden over als je nagaat dat ik er gisteravond laat (na het kerstdiner en tussen het versieren door) nog aan moest beginnen. Was van plan de Hello Kitty te boetseren maar mijn dochtertje kreeg gisteren zo´n leuk zeepje met een Hello Kitty poppetje erop dat ik die gebruikt heb. Zeepje komt bij de Douglas vandaan, voor degene die dat graag willen weten. (Het poppetje is trouwens niet van zeep, er zat een zeepje onder)
De bovenste laag is gevuld met het Mona aardbeienkwarktaarttoetje (is hier erg favoriet) en afgesmeerd met Lemoncurd. De biscuit is aangemaakt met citroenaroma en roze gekleurd.
De middelste laag is gevuld met Mona bitterkoekjespudding en afgesmeerd met botercreme. De biscuit is aangemaakt met amandelaroma.
De onderstelaag is gevuld met aarbeienvlaaivulling en bbr en een laag Mona aardbeienkwarktaarttoetje. Hij is afgesmeerd met jam en botercreme.
Mijn dochtertje ziet de taart pas vanmiddag als alle visite komt maar ik weet zeker dat het een succes zal zijn.