26

Re: een hart voor mijn hubbie

De mannentaart is mooi geworden!
Leuke "making of" foto's, altijd leerzaam!

Groetjes,
Efje

27

Jee die zit strak in zijn velletje!! Leuk retro :) En had je man door waarom je belde?

Groeten van Nicole

28

Mooi hart hoor en ook mooie kleur! En invriezen kan hoor. Heb ik ook al gedaan met de tobleronemousse en dat ging prima (en smaakte daarna ook ok).

29

lenicole schreef:

Jee die zit strak in zijn velletje!! Leuk retro :) En had je man door waarom je belde?

ik heb het net aan hem gevraagd. hij had wel een vermoeden zei hij: het was een taart of een nieuwe auto (geintje). lekker alsof ik een roze auto zou nemen. no way!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

30

Een hele mooie strakke taart zeg!

31

whahaha, roze auto .. sorry kon het niet laten. Ik ben ook niet van de roze type ;)
Super leuke taart die je hebt gemaakt voor je man! Echt super retro! Mooi!

Groetjes Tweety!

Wauw wat een mooie strakke taart. En hele mooie manlijke kleuren.
Toppie!!!

33

wauw mooie retro hoor ...enne goed bouwjaar he 1967 is ook het bouwjaar van mijn man :D :D

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

34

Gefeliciteerd! En wat een super mooi taartje zeg echt leuk met die kleurtjes (hahaha ben toch wel benieuwd hoe hij er in het roze zou hebben uitgezien)

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

35

Roggeknorrie schreef:

Gefeliciteerd! En wat een super mooi taartje zeg echt leuk met die kleurtjes (hahaha ben toch wel benieuwd hoe hij er in het roze zou hebben uitgezien)

ook best leuk hoor :+
http://pic4.picturetrail.com/VOL716/2664216/19427529/318144934.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

36

Heel mooi en erg goed gelukte kleurencombi!

Hoi!

Ik heb net je website bekeken en ik vind je taarten echt fantastisch! Echt heel erg mooi! Nou zie ik een taart met een zilvergrijze bovenlaag (die met die sneeuwvlokken). Hoe maak je die prachtige kleur???

Groetjes,

Stefanie

Groetjes van Stefanie

38

ik denk dat het makkelijker is als je haar een mailtje stuurt. Aan de linkerkant waar het profiel staat kun je op email drukken.

39

Ik zie niets hoor. Na al die reacties ben ik ook wel benieuwd!

Hier worden creatieve dromen werkelijkheid..
www.creatievedromen.nl

Lientje schreef:

ik denk dat het makkelijker is als je haar een mailtje stuurt. Aan de linkerkant waar het profiel staat kun je op email drukken.

Okee, heb ik gedaan, bedankt!

Groetjes van Stefanie