1

Onderwerp: wie kent de witte chocolade likeur van Merry's?

ik ken hem wel, hij is superlekker. iemand van jullie ermee bekend en vooral niet onbelangrijk? kan ik die door de botercreme doen??? :D
ik ben nu met mijn eerste chocobisuit bezig van de webshop en het leek mij wel lekker om dat met de likeur te doen en een laag kersen of aardbeienvlaaivulling. welke kombi is lekker denken jullie?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: wie kent de witte chocolade likeur van Merry's?

Ohhh,die is zo lekker :-) Ik heb geen flauw idee hoe die het door de botercreme doet,maar puur in een glas is het jammie :-)

3

Sandra67 schreef:

Ohhh,die is zo lekker :-) Ik heb geen flauw idee hoe die het door de botercreme doet,maar puur in een glas is het jammie :-)

ik gok op gewoon een flinke scheut en smullen maar??? ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

Voor zover ik geprobeerd heb kan ALLES wat lekker en vloeibaar is door de bc, dus ik zou die gok wel aandurven... en ik zou 'm ook GRAAG in de taart proeven! :lol:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

ooooooh ja die is lekker! Heb nog een fles in de koelkast, maar ik ben wee zwanger, dus voorlopig geen witte choco likeur voor mij :P

hmmm goed idee om dat eens door de bc te doen :P een kein beetje likeur in de taart kan natuurlijk geen kwaad!

6

Ken hem niet maar hoorde toevallig laatst dat hij zo lekker moet zijn. Ik had uit Oostenrijk de witte van Mozart mee, maar die is natuurlijk alweer op. Waar koop ik Merry's?

Creatieve groetjes van Diana

7

Yup dit is lekker door de botercreme :D. Ik had die vorig jaar in mijn verjaardagstaart gedaan en dan extra stukjes witte chocolade. Was niet heeel verkeerd hehe.

En op te drinken ook niet verkeerd hihi

Life is uncertain... do the wud first! ;)

8

ohhh nooit aangedacht.. ik heb hier nog truffel likeur staan.. :D EN.... kapsels in de oven.. dus ik ga zo mooi eens aan de slag met BC met likeur :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9

Ook mijn vraag, waar koop je het?

10

Bij de Mitra!!