1

Onderwerp: toppings cupcakes...jak...help

oke...vandaag de red velvets gebakken en oooohhhhh wat zijn die zalig. Daarna de topping bereidt zoals kadooohke hem heeft beschreven dus met bloem en melk, deze schijnt minder zoet te zijn. De toppping is op zich best lekker, daar niet van....maarre nu heb ik hem dus al zuinig op het cakeje gedaan (als ik het filmpje mag geloven moet er een hele kwak op!) en nog vind ik het super overheersend! Is dit nu gewoon mijn mening of is dit nu iets wat bij cupcakes hoort en wat zou een beter alternatief zijn. Ik zie de prachtigste foto's hier op het forum van cupcakes voorbij komen met mooie toeven enzo...maarre kan me niet voortstellen dat zon kwak zoetigheid heerlijk  is! Of zie ik het nu helemaal fout.....help!

Groet Corinne

2

Re: toppings cupcakes...jak...help

En als je er een smaakje doorheen gooit? Ik doe het met botercreme mix en had er laatst chocola doorheen gedaan, erg lekker.

3

tsja, het is een kwestie van smaak natuurlijk, maar wat je er ook op doet, het blijft een grote kwak van iets. Het beste kan je er dus iets op doen wat je zo ook al lekker vindt. Of er zelf niet van eten, want de meeste mensen houden er toch wel van hoor. (Heb ook wel eens een toef bc op cc's gedaan. Ik zelf vind dat niks, maar de kinderen die het kregen vonden het heerlijk. Ik vind het toch gauw te vet. )

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Ik vind de redvelvet juist heerlijk met een flinke kwak frosting erop :D
Mag best wel een dikke laag op. Als de frosting goed op kamertemp is dan hmmmmmmmmmmmmm.......

Maarja, da's persoonlijk ;)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

tja....

mirjam5 schreef:

het blijft een grote kwak van iets

vind dit geloof ik de beste omschrijving!

ik denk dat cupcakestoppings en ik niet de beste vriendjes zullen worden qua smaak! Vind het erg jammer want ze zien er zo ontzteend leuk en lekker uit....

Groet Corinne