1

Onderwerp: baby in dierenpakje

Hoi,

Aangezien ik nu al behoorlijk gevorderd ben voor mijn doen in mijn zwangerschap ( ruim 32 weken) wil ik langzaam aan mijn geboortetaartje gaan voorbereiden. Nu heb ik een heel leuk ideetje gezien en wil dat graag combineren met een baby in dierenpakje.  Ik kom een heel eind als ik het zo zie, maar ik vraag me echt af hoe dat gezichtje nu gemaakt wordt, dus incl. het pakje zeg maar, wat als een soort capuchonnetje valt.

Wie o wie wil mij een klein tipje van zijn sluier oplichten. ik kan voorlopig niet gaan workshoppen en heb wendy al gemaild. Onder de how too's staat hij ook niet, dus please!

2

Re: baby in dierenpakje

Ik heb zoiets nog nooit gemaakt, maar misschien is het hoofdje een stukje fondant/marsepein in de kleur van de capuchon, wat je dan met een tooltje of met je vingers uitholt en er dan een stukje huidskleur voor het gezichtje inlegt?

Maar misschien moet het wel heeeeel anders, dus aan mij heb je wrs. niet zoveel :D

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

3

ja daar had ik idd ook al aan zitten denken, en anders ga ik het maar op die manier proberen gelloof ik.

4

Zo doe ik het idd ook altijd: capuchonnetje maken er er met een bal tool een kuiltje indrukken. Daar doet je dan een platgedrukt bolletje huidskeur in. Het hoofdje zit dan dus niet door-en-door in de capuchon, maar dat ziet niemand :D

Succes en strekte met de laatste loodjes!

Groetjes, Jos

5

Volgens mij is het geen geheim hoor, haha!. Ja, het is een balletje, met de ball-tool uitgehold en dan een kleiner balletje in de vorm van het gezicht erin.

Succes!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

6

wat super dat jullie deze reacties geven nou kan ik een dezer dagen lekker an de slag ermee! Dank jullie wel.

7

ja hoor, gewoon een kuiltje maken. :Y
Sorry dat ik je mail nog niet beantwoord heb, kom nergens aan toe momenteel, heb twee dagen visite met kerst en er moest dus veel boodschappen gedaan worden, gepoets, voorgekookt en opgeruimd worden. :S
hihi, leve vakantie. ;)

8

wendy schreef:

ja hoor, gewoon een kuiltje maken. :Y
Sorry dat ik je mail nog niet beantwoord heb, kom nergens aan toe momenteel, heb twee dagen visite met kerst en er moest dus veel boodschappen gedaan worden, gepoets, voorgekookt en opgeruimd worden. :S
hihi, leve vakantie. ;)

Thank you! vergeet jij jezelf niet!!! Neem ook even lekker de rust! Laat je verwennen! Fijne dagen.

9

ik maak eerst het hele lijfje en dan wel als een soort mutsje over het hoofdje heen. hihi misschien toch ook maar eens proberen op de andere manier.

succes met de laatste 2 mnd zwanger zijn !!!

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.