1 Laatst bewerkt door verliefdmeiske (22-12-2008 20:50)

Onderwerp: heineken letters (klein)

hola!

ik was bezig een wijnfles te maken, maar aangezien die zo klein is uitgevallen en mn marsepein te donker is gekleurd :-/ heb ik besloten er een bier flesje van te maken (zo flexibel ;) ).

Nu heb ik een mooi Heineken logo gevonden en dat gaat helemaal goed, alleen die letters zijn een kriem. Ik wil ze ongeveer 1 cm groot hebben, maar dat krijg ik niet voor elkaar om te puzzelen, het is gewoon te priegelig :-(. Heeft er iemand misschien een heel slim idee om toch mooie kleine Heineken letters te krijgen? Alsjeblieft?

Re: heineken letters (klein)

Hoi,

Deze letters plakken in een word bestand en dan met je rechtermuisknop verkleinen of vergroten en uitknippen....??

http://euclid.ucc.ie/appliedmath/murphy … ineken.jpg

Ik heb ook wel eens dropveters gebruikt voor letters........

dat logo heb ik inderdaad! Alleen die letters zijn zo klein :(, ik krijg ze niet mooi uitgesneden. Als ik ze groter maak klopt de verhouding met de rest niet meer

Hoi,

Sorry ik zette het fout neer, je moet met je linkermuisknop op de afbeelding klikken, als je nu het schuine pijltje rechts onderin het vierkant naar binnen trekt, gaat de afbeelding in zijn geheel mee en wordt kleiner/ bij groter moet je deze pijl naar buiten trekken. Zo zijn je verhoudingen van de afbeeldingen goed. Hoop dat je het snapt. Zo doe ik het ook altijd.

he Saskia,

dank voor het meedenken! Groter/kleiner maken via Word begrijp ik, alleen is het plaatje nu precies in het goede formaat (ten opzichte van de fles). Hmzz misschien is het idee eigenlijk heel groot, ietsjes groter zou misschien kunnen. Ik ga het proberen!

6

Hoi,
Wat ik doe met kleine letters. Ik print ze uit, in een plastic hoesje en spuit ze met icing. Ik maak de icing wel iets dunner dat het wat netter wordt, hoe dun zal je zelf moeten testen want als het te dun is vloeit alles in elkaar over.
succes

dat is een goede!! Dat zou idd moeten werken, ga het dadelijk meteen proberen! Dank je wel!!

8

ik heb ook weleens gehoord over knippen. Misschien is dat wat.