1

Onderwerp: balen,verdrietig...............

Mijn nachtmerrie die echt waar is de oven is stuk!!!!Daar gaat mijn taart en de cupcakes die ik voor de kerst zou maken nou was de taart een opdracth van mijn schoonouders maar toch wel erg lullig.

Ik ben chagarijnig, verdrietig ben helemaal uit mn doen.

Tja dan heb je niks aan een bestelling die op tijd komt en spulletjes die je speciaal zondag opgehaald hebt bij een taartwinkeltje.

Kan helaas nergens anders bakken de oven van mijn schoonouders sluit niet goed dus dan mislukt de boel.

En ik moet zo weer werken dus het moest tussendoor gebeuren en bekleden in de avond.

Kan ik niks gebruiken van mijn nieuwe kerst uitstekers.

Wat kan een mens zich rot voelen zeg...................................

Groetjes Wendy

Re: balen,verdrietig...............

Heej da's balen.. waar woon je?
Als het alleen een biscuit is wat gebakken moet worden is er vast wel iemand (ik als ik in de buurt woon) die 'm even voor je maakt.

3

het is natuurlijk niet hetzelfde, maar koop iets in de supermarkt en maak er zelf iets moois van. dus een cake, die in plakjes snijden en dan je cake vorm daarmee bekleden, besmeren, dan weer een laag cake etc. dan mooi versieren.

4

ik woon in drachten dat ligt in friesland

Groetjes Wendy

5 Laatst bewerkt door Wendy artc131 (23-12-2008 10:21)

Oh ja en bij de bakker kun je ook vaak kant en klaar kapsels kopen.

Ik in Helmond dat is vast tever rijden ;) Ben laatst nog in Friesland geweest en daar was ik totaal 6 uur mee zoet.

6 Laatst bewerkt door risly (23-12-2008 10:23)

Je zit nu op je werk denk ik, maar LAAT GAUW EVEN WETEN WAAR JE WOONT!
Er woont vast een forummer in de buurt woont die best even voor je wil bakken (of de oven voor je beschikbaar wil stellen) Ik doe het graag, ik woon in Almere Haven.

ooh, sorry, we zaten gelijk te typen, tja Drachten is misschien wat ver...

7

wat lief van jullie zeg!
Jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen.
Of ik woon natuurlijk ver weg dat kan ook.
Op zulke momenten wens ik dat ik centraal in nederland woon.

Groetjes Wendy

8

Heel naar om te horen dat rond deze tijd je oven het begeeft.
In de tijd dat ik zelf niet deed bakken heb ik vaker gewoon kant en klare cake zelf gevult en versiert.
Ik heb een hele tijd niets gebakkken omdat mijn oven veel warmer was dan dat hij aan gaf en alles werkelijk alles mislukte.
Ik ben inmiddels verhuist en ben weer aan het bakken geslagen.

Ik hoop dat je ergens bij familie terecht kunt om gebruik te maken van hun oven.
In ieder geval hele fijne dagen.

9

Ga anders idd even langs de bakker, die hebben ook kapsels vaak!

10

Er zijn toch wel taart dames die bij jou in de buurt wonen.
Kom op dames uit Drachten of omgeving help Wendy even die zit in nood.

groetjes van Ann

11

Hoi Wendy, wat rot voor je want je wil er natuurlijk iets moois van maken. Ik woon niet in Friesland maar wel net aan de overkant van de afsluitdijk.
Je mag best mijn oven genruiken. Het is een combi-magnetron die ik heb maar mijn kapsels komen er prima uit.
Laat het me maar weten (o223-523245)

12

heb je geen buurtjes waar je even 45 minuutjes de oven mag leven?

desnoods bied je ze een paar cup cakes als ruilmiddel :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

13

Helaassssssssss ik heb geen leuke vriendelijke buren aan de ene kant en de andere hebben geen oven.
Wim mijn vriend heeft geprobeerd de oven te maken maar helaas.
Mijn bestelling voor de taart en cupcakjes is geanuleerd en mijn nieuwe spullen voor deze taart en cupcakjes zullen moeten wachten tot volgend jaar.

svin erg lief van je maar ik moest de afgelopen dagen en vandaag gewoon werken dus dat was geen optie maar lief van je om het aan te bieden bedankt.

Groetjes Wendy