1

Onderwerp: fluoriserend

hoi meiden,

ik wil gaan meedoen bij de dutch cake event, en thema muziek, ik heb een heel gaaf idee in mijn hoofd, maarre bestaan er ook fluroiserende kleurstoffen??? Of is er een ander manier om het eruit te laten springen de marsepein, zeg maar, snappen jullie het nog, maar kan niets zeggen, moet verrassing blijven!!!

tips zijn welkom!!!!!!

Ik moet vanuit Papenveer (onder Alphen aan den Rijn) naar Limburg gaan rijden, hebben jullie tips over het beste te vervoeren??

Ik hoor het graag van jullie. (ps het wordt een stapeltaart!!!!)

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: fluoriserend

hihihi omdat ik op dit gebied maar een leek ben kan ik je geen tips geven. Maar ik vraag me wel af of het allemaal nog wel eetbaar blijft als het fluoriserend is.

Heel veel succes met je taart. Is het voor een soort wedstrijd?

3

CorbaDesign schreef:

hihihi omdat ik op dit gebied maar een leek ben kan ik je geen tips geven. Maar ik vraag me wel af of het allemaal nog wel eetbaar blijft als het fluoriserend is.

Heel veel succes met je taart. Is het voor een soort wedstrijd?

ja het is een taartwedstrijd, vind het doodeng hoor, kijk maar eens bij Dutch Cake Event, maar het lijkt me erg leuk om te doen, en je mag ook een dummy maken, dus hoeft niet perse eetbaar te zijn, maar je hebt wel een punt, is het dan nog wel eetbaar?? Hoewel de kleurstoffen die je gebruikt met kleuren van marsepein ook eetbaar zijn, dus vandaar mijn vraag of dat ook bestaat, fluoriserend...???

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

4

De electric green van Americolour is vrij pijnlijk aan je ogen...

5

De Electric serie van Americolor komen er denk ik het dichts bij in de buurt.
Enne:ik probeer stiekem al te raden wat je onderwerp wordt! ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

Adrienne schreef:

De Electric serie van Americolor komen er denk ik het dichts bij in de buurt.
Enne:ik probeer stiekem al te raden wat je onderwerp wordt! ;)

:lol: enne weet je het al???

en kan je die electric serie in de webshob bestellen???

7

Hmmm...muziek....een jukebox :)

8 Laatst bewerkt door chanttie57 (22-12-2008 11:42)

CorbaDesign schreef:

nou ja zeg... wat ik zo duidelijk???? :lol:

je mag door voor de volgende ronde :lol:

moet ik weer wat anders gaan verzinnen ;)

9

ik heb de electric serie gezien in de webshop van maakjetaart.nl

lekker felle kleurtjes!

10

maaikevr schreef:

ik heb de electric serie gezien in de webshop van maakjetaart.nl

lekker felle kleurtjes!

dank je!!! Ga gelijk zoeken!!! :Y

11

chanttie57 schreef:
CorbaDesign schreef:

Hihihi valt wel mee hoor met dat overduidelijk zijn ... ik ben gewoon overdreven slim. LOL
Gewoon a bij b optellen om c te krijgen of zoiets.

12

CorbaDesign schreef:
chanttie57 schreef:
CorbaDesign schreef:

Hihihi valt wel mee hoor met dat overduidelijk zijn ... ik ben gewoon overdreven slim. LOL
Gewoon a bij b optellen om c te krijgen of zoiets.

:lol: :lol: :lol: slimmie!!!

13

CorbaDesign schreef:

Dat is ook het eerste waar ik aan dacht ;)

14

Ik zie net op de site van Oldenhof in Hilversum dat ze fondant en kleurstofpennen in neonkleuren hebben. Misschien is dat wat?

Groetjes, Elly

Heb je je al ingeschreven, want volgens mij moest dat voor de 20e.

16

Elly67 schreef:

Ik zie net op de site van Oldenhof in Hilversum dat ze fondant en kleurstofpennen in neonkleuren hebben. Misschien is dat wat?

ik heb net besteld, komt vast goed bedankt !!!

17

mama van thijs schreef:

Heb je je al ingeschreven, want volgens mij moest dat voor de 20e.

ja heb ik gedaan hoor, heb ook al een bevestigingsmail gekregen, vindt het erg spannend allemaal.

hebben jullie nog tips?? vervoer??? Hoe zouden jullie dat doen, de taarten los van elkaar?? Of toch dummy gebruiken??