1 Laatst bewerkt door wendy (22-12-2008 23:19)

Onderwerp: kerst cupcakeje voor cake central contest

Ik zag dat er bij cake central een cupcake contest was in kerst thema.
Ik dacht ik stuur er gewoon 1 in. :) het hertje was erg leuk om te maken in mini versie.
Hij is gebakken in zo'n hema cupje en die waren al klein, dus hij is best mini. :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NRUMDUYD.jpg
Alleen nu vind ik het stukje niet meer terug op cake central wat boven in stond.
Daarbij kon je kiezen om te kijken of te stemmen. :s
Zo'n duidelijke site. ;)
Dan is de leukste taarten toch een heel stukkie overzichtelijker. :D
Volgens mij kon er vanaf de 23e gestemd worden, dus ik ben benieuwd of de link er dan weer op staat.

Voor wie wil kijken, via deze link kom je op mijn insturing en kun je natuurlijk meteen even op mij stemmen. :+ :lol: (hoeft natuurlijk niet h

2

Re: kerst cupcakeje voor cake central contest

Oh wat is ie schattig, wilde op je stemmen, maar snap niet waar ik dat moet doen ;-)
Het lieve hertje steekt er met kop en schouder bovenuit, ookal is ie maar zo klein :-)

3

FRsonja schreef:

Oh wat is ie schattig, wilde op je stemmen, maar snap niet waar ik dat moet doen ;-)
Het lieve hertje steekt er met kop en schouder bovenuit, ookal is ie maar zo klein :-)

Dank je wel. :)
Maar ik denk dat het pas kan vanaf morgen. ;)

4

Oke dan ga ik het morgen voor je doen! :-)

5

WAt mij trwns opvalt tussen de andere inzendingen is dat jij zo'n goede foto hebt! De rest heeft een rommelige achtergrond of troepies ed.
(Zal morgen ook even stemmen!)

Groetjes Marjolein

6

Wauw,waanzinnig mooi!!!

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

7

Ik vind het ook altijd een erg onoverzichtelijke site. Erg druk vooral.
Maar goed, ik ga zoeken en stemmen! :)

8

Nou, ik heb gekeken hoor. Morgen dus stemmen :)
Er zitten wel h

wahhahahaha ik had m al zien staan jah!! Ik heb er (oops...) nog op staan drukken om te kijken of ie echt was of een dummie.... ik zei nog tegen sandra he het is zacht! hahahahhaha hoop dat ik geen schade heb aangericht!! Schaam me dood... :O

Maaaaaar hij is prachtig! Maar dat hoef ik je niet te vertellen....

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

Hihi, hij is nog heel hoor. :)
Keek net nog even en de link is weer terug bovenaan de homepage.
om te stemmen moet je wel inloggen trouwens.

die kerstballen met die kerstman riem vind ik ook erg leuk en die glanzende. :Y
die cupcakecakes....... nou, daar ben ik niet zo weg van nee, ;) :+
Erg amerikaans zullen wemaar zeggen. :D

11

You rated ***** this photo  on 2008-12-22
Volgens mij is het gelukt!!  Tuurlijk even een stem uitgebracht! Als je van alle hertjes-kopi

Groet, Jolanda

12

wat een liefie !! ik ga ook stemmen

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

13 Laatst bewerkt door karentje (23-12-2008 02:01)

Miepje53 schreef:

WAt mij trwns opvalt tussen de andere inzendingen is dat jij zo'n goede foto hebt! De rest heeft een rommelige achtergrond of troepies ed.

Ahum ahum ik sta er ook tussen . Dank u voor het compliment ;-) :lol:

Ik ook stem op jou Wendy. Ik er maar toevallig tussen verzeild raakte. Ik het fotootje ging opladen en toen de contest zag, kon het evengoed daar bij ge-oplaad worden.Vandaar...

Er was trouwens een fout gisteren. Je kon niet voor de contest stemmen maar je kon iedereen zijn naam zien wat je normaal niet hoort te zien. Ik had die van Wendy natuurlijk al van kilometers afstand herkend hoor ;)

14

Wat een allerschattigst cakeje!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

15

karentje schreef:
Miepje53 schreef:

Ik ook stem op jou Wendy. Ik er maar toevallig tussen verzeild raakte. Ik het fotootje ging opladen en toen de contest zag, kon het evengoed daar bij ge-oplaad worden.Vandaar...

Er was trouwens een fout gisteren. Je kon niet voor de contest stemmen maar je kon iedereen zijn naam zien wat je normaal niet hoort te zien. Ik had die van Wendy natuurlijk al van kilometers afstand herkend hoor ;)

Welke is die van jou Karen? Ben er nu wel nieuwsgierig naar ;)

Groetjes Tweety!

16

De gingerbread cupcakejes, staat hier in de rubriek ook nog ergens tussen, een beetje lager.

17

Tweety1974 schreef:
karentje schreef:
Miepje53 schreef:

Welke is die van jou Karen? Ben er nu wel nieuwsgierig naar ;)

ik gok dat deze het zijn ??
http://www.cakecentral.com/modules.php? … id=1295954

18

WENDY, prachtig. maar je moet je tekst even nakijken, je hebt one one staan en je bedoelt one on

19

en holiday heb je met 2 l's dus holliday. even veranderen, het is maar een suggestie natuurlijk maar het staat beter als het goed engels is, waarschijnlijk typfout, maar toch

20

it's no contest. m.a.w. de rest kunnen het wel schudden.

21

Gestemd hoor !  Zou je nu meerdere keren kunnen stemmen eigenlijk ?

Die papiertjes van de hema heb ik ook. Ze zijn zo leuk maar spijtig dat ze zo laag zijn eigenlijk. Dat snap ik niet. maak die toch gelijk de andere.

Over die wedstrijd : heb je de vierkante gezien. Dat valt toch wel buiten de categorie cupcakejes . Zo zitten er nog een paar tussen. Kan je evengoed een massief figuur van suiker maken en zeggen dat er ergens een cupcakeje in zit. Je moet toch altijd zien dat het effectief een cupcakeje is

22 Laatst bewerkt door wendy (23-12-2008 10:34)

O, ik had die van jou nog niet gezien karen, zowel hier niet als op cake central.
Ik ga even mijn stem op jou uitbrengen. :D
er staan er inderdaad wel bij die echt geen cupcaks zijn inderdaad.
Dan is het minigebak, maar in mijn ogen moet je ook het cc papiertje nog terug kunnen vinden. :)
Vind die mixer wel leuk gevonden trouwens, de uitwerking kon nog wat mooier, maar wat een klus voor 1 cc. :D
O, monique, mijn slechte engels zijn ze wel gewend op cake central hoor. :D Mijn engelse schrift is NOG ERGER dan mijn nederlands. Veranderen kan niet nu.
Gelukkig spreek ik het beide wel goed. :lol:

23

zo..ik ook even op beide forummers stem uitgebracht!!!!

24

Wat een schatje is het toch, als iedereen die hem wel eens nagemaakt heeft stemt komt het helemaal goed ;)
Vind het trouwens ook een erg onoverzichtelijke site, heb nog niet gevonden waar ik kan stemmen, maar zal zo nog eens gaan proberen!

25

wendy schreef:

Dan is het minigebak, maar in mijn ogen moet je ook het cc papiertje nog terug kunnen vinden. :)

Awel ja, dat vind ik nu ook.

Die mixer had ik nog niet gezien. Nu dus wel. ja dat is wel knap en leuk maar ja met zoveel er rond stap je ook weer van het kleine cupcakeje af.
Met die koekjeswedstrijd was dat ook. Zo een heel scenerie er rond bouwen , tja dan kan je alles maken in feite.
Het is juist leuk om iets mooi op dat kleine cakeje te maken.