1

Onderwerp: pooh op kerstdiner taartje

Voor het kerstdiner op school mocht er weer iets leuks gemaakt worden.
M'n jongste wilde graag koekjes meenemen zonder icing graag en dan het liefst met m'n nieuwe koekjes vorm met de vorm van een koekje en letters er in natuurlijk. Wat moet je dan als moeder? dat doe je dan meteen  en in elk koekje de tekst "disney's witte kerst" het thema van dit jaar.

Ik heb er geen foto van vond ze zelf toch een beetje saai.

De oudste wilde wel een taart meenemen :)
zat lang te zoeken naar een geschikt plaatje maar uiteindelijk toch een leuk voorbeeld gevonden.
Wel weer een denk ik herkenbaar geval van niet zo goed gelukt omdat het iets anders in je hoofd zit maar gelukkig toch herkenbaar.

De hele klas was erg enthosiast en hij smaakte heerlijk.

Gevuld met 4 vr. jam en gele room met mandarijntjes
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4VGQDLP7.jpg

thuis was de taart nog mooi strak maar achterop de fiets meenemen gaf toch de nodige deuken.

2

Re: pooh op kerstdiner taartje

Hahaha, achterop de fiets? Geweldig ! Maar hij is supermooi hoor !!!

Groetjes, Conny

3

Wat een leuke pooh!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Wat een schatje!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

Hij is leuk! Winnie staat er lief op. De kinderen vonden hem vast prachtig!

Ja, dat fietsen....Ik heb geen auto en ging dus lopend naar school om de taarten voor het kerstdiner van de kinderen netjes, zonder deuken af te leveren. En omdat ik drie kids heb die allemaal een taart kregen voor het kerstdiner ben ik die dag 3x op en neer gelopen :O (toen vond zelfs ik mezelf een beetje vreemd hoor ;) ) Vooral toen de moeder van een klasgenootje zei dat ze best even langs mijn huis had willen rijden en ik stiekem dacht (niet zei, hoor!) dat ik toch liever loop zodat ik zeker weet dat ze heel aankomen :D

Oh ja, nog een tip voor de volgende keer: als een taartje niet zo groot is, gebruik ik vaak een pan om de taart in te doen. Ik doe hem dan in een plastic zak van de groenteafdeling met hengsels en laat hem erin zakken. Je kunt wat pannensponsjes gebruiken om hem te stutten. En als je dan een mand oid hebt waar de pan rechtop in kan, kun je er gewoon mee fietsen :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

Heel leuk.

Groetjes, Elly

7

Heel leuk gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Die pan is wel een goede tip om te onthouden :thumb:

Nu had in de taart op een bord in een plastic tas gedaan en mijn zoontje die achterop zit zou hem voorzichtig vasthouden. Op de vraag of hij goed zat antwoorde hij ja en ik kan hem ook zou vasthouden. En houd de taart op zijn kop tegen z'n buik. (ik was even niet zo blij :s )