Onderwerp: Help! Mijn bakblik overstroomt!
Ik ben op het moment een biscuit aan het bakken van de biscuitmix uit de webshop, maar mijn bakblik overstroomt helemaal.
De vorige keren ging het n
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Help! Mijn bakblik overstroomt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben op het moment een biscuit aan het bakken van de biscuitmix uit de webshop, maar mijn bakblik overstroomt helemaal.
De vorige keren ging het n
Misschien zit er net iets teveel in.
Gewoon laten overstromen. Later wegsnijden.
In ieder geval niet nu de oven opendoen ofzo.
Ik was niet van plan om met goede raad te komen, sorry. Ik wou alleen laten weten dat het mij meerdere keren is overkomen met chocolade cake.
Dat het uit mijn oven sijpelde, (die staat op een plank boven mijn inbouw koelkast) en tussen de koelkast deur en de afwerkdeur stroomde. Echt zo vies, plakkerig en zo verschrikkelijk veel werk om het schoon te krijgen. En dat al een keer of 5. Ik doe nu de helft van mijn mix erin, nu geen problemen meer.
Mijn man had er schoon genoeg van om iedere keer die afwerkdeur van de koelkast af te moeten schroeven dat ik erbij kon om het schoon te kunnen maken.
HAHAHAHAHA!! ........ oeps.. Sorry..
We hebben ooit een topic in babbel gehad met allemaal van die geweldige plaatjes met overstroomde en zelfs spontaan ontbrande kapsels. Moest ik even aan denken.
tja... gewoon minder erin doen, of je bakranden verhogen met bakpapier! dan heb je nergens last van.
ik heb het ook al 2 of 3 x gehad hoor, en elke keer met het boltaartje...
Inderdaad wat Chantal schrijft, de randen verhogen met bakpapier. Werkt heel erg goed!
Krijg je ook een lekker hoog taartje van
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Help! Mijn bakblik overstroomt!