Onderwerp: Mooi rood is niet lelijk!!!!!
..... toch?
Voor onderstaande taart voor een surpriseparty was de wens brandweerrood gecombineerd met wit en zilver. Eindelijk kon ik dus 'ns een stapel zonder zoetsappige rozen maken (begrijp me niet verkeerd ... deze zijn ook leuk ... maar verandering van spijs ....).
Zelf vind ik de strikken erop niet zo geslaagd. Los van 't feit dat ze zilver hadden moeten zijn ('k kwam er gisterenavond pas achter dat ik hiervoor dus grijze strikken had moeten voorbereiden i.p.v. witte), vond ik strikvorm niet bijzonder geslaagd. Persoonlijk had ik liever een Kaatje strik gemaakt, maar helaas vond de opdrachtgever die niet mooi. En aangezien ze toch strikken wilde ... dan maar deze!

Naast de rood/witte stapel kwam er ook nog vrij laat een bestelling binnen voor een Hello Kitty taart. Jammer genoeg is nee zeggen nog niet m'n sterkste kant en dus gisterenavond laat ook nog maar een taartje in elkaar gedraaid. Absoluut niet de strakste, maar dat lukte gewoon niet meer. Tenminste ... de bovenste was redelijk strak ... totdat ik 'm ietwat te hardhandig op de onderste stapelde. Vervolgens hielp smootheren geen moer meer. En toen moest ik Kitty dus ook nog puzzelen. Gelukkig is die niet zo lastig ... dat scheelt! En de klant .... was laaiend enthousiast en daar doen we 't weer voor!

www.jacstaartjes.nl
.