Onderwerp: kerstdinertaarten van de kids (beetje laat)
doordat ik ziek was nog niet geplaatst zijn ook niet bijzonder. Ik wilde zelf liever boetseren, maar ja kinderen h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kerstdinertaarten van de kids (beetje laat)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
doordat ik ziek was nog niet geplaatst zijn ook niet bijzonder. Ik wilde zelf liever boetseren, maar ja kinderen h
Hoi,
3x goed gedaan, leuke figuurtjes! Ben je al weer een beetje bijgekomen?
Die zijn heel leuk gemaakt, gaaf die Kwik, Kwek en Kwak en Loebas natuurlijk. Hopelijk knap je snel weer op
Wat een leukerds! Niet leuk om te "moeten" taarten als je je niet lekker voelt, maar je hebt er zeker wat moois van gemaakt!
Ziet er super uit.
Ze zijn superleuk !
Zo dat heb je leuk gedaan zeg, vooral kwik kwek en kwak zien er geweldig uit, met Loebas! Wat een werk!
Dat zijn leuke taarten zeg!
Enne, helemaal niet laat, want het is toch nog geen Kerst geweest? Of heb ik wat gemist
?
Ik hoop dat je snel beter bent trouwens, zegt zij die ook ziek aan het worden is 
Leuke taarten!!
Ziet er supermooi uit.
Jeetje,3 taarten voor de kids,weet ik ook wat me te w8en zal staan,maar ik heb er dan 1 taart minder voor te maken,ze zijn wel leuk hoor,Maris!
3 kinderen drie taarten die er allemaal top uit zien.
Wel uitzieken hoor! anders heb je het zo weer te pakken
leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kerstdinertaarten van de kids (beetje laat)