1

Onderwerp: Prinsessentaart, is dat ook nog leuk als je 8 jaar wordt?

Ik wil voor een tweeling die volgende maand 8 jaar wordt een taart maken. Ik zit zelf te denken aan een prinsessentaart met ondertaart. Nou vraag ik me af: vinden ze dat nog leuk op die leeftijd? Of kan ik beter een andere thema kiezen? Leuke stapeltaart, tasjestaart, kussentaart of zoiets? Het zijn allemaal dingen die ik graag nog eens zou maken.

Groetjes, Elly

2

Re: Prinsessentaart, is dat ook nog leuk als je 8 jaar wordt?

Ik wilde ooit een prinsessentaart maken voor een meisje dat 8 of 9 werd, nou dat was 'not done'. Maar kort geleden had ik een prinsessentaart 'over', die ging als verrassing naar een meisje dat 12 werd en die was er helemaal blij mee... En vervolgens kwam er een nichtje dat 13 werd die dus

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

ik zou zelfs een barbietaart voor mij leuk vinden :)

Ik zeg ja

4

mijn dochter wordt 8 in maart en die zou je er ook nog blij mee kunnen maken

5

Ik denk het wel. Maar het is maar net wat voor type meisje het is/zijn. Mijn dochter zou het wel geweldig vinden, maar ikzelf ook. Zie je wel ben ik toch net een groot kind :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

Zoals ze zeggen, de een wel, de ander niet. Maar het ligt er ook aan hoe je hem maakt, roze en tuttig, of zwart/rood en gaaf. waar blijft ie M? :+
Het is net wat ze leuk vinden

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

De meningen zijn een beetje verdeeld. Ik vind het zelf wel heel erg leuk en dan veel roze en heel tuttig  :D  Ik vraag het voor de zekerheid maar even na bij hun moeder.

Groetjes, Elly

8

Ik heb er een mogen maken voor een meid van 18 jaar en die was helemaal in de wolken met haar prinsessentaart ;)
Mijn dochter van 13 vond dat maar kinderachtig.....

9 Laatst bewerkt door Jol321 (22-12-2008 00:55)

Wat leeftijd betreft, zit je (nog) helemaal goed, maar het ligt inderdaad een beetje aan het type meisje. Ik heb de jurk tot nu toe gemaakt voor 5,6, 8 en 9 jarigen. En zelfs voor een 18 jarige een Assepoesterjurk, maar vorige maand voor een 9 jarig meisje een Spartashirt met vooral GEEN meisjesdingen, dus mijn advies: als het meisje-meisjes zijn, dan zou ik er zeker voor durven gaan!

Groet, Jolanda