1

Onderwerp: Mijn eerste kerst cupcakes

Met al die mooie taarten en cc die hier voorbij komen, durf ik ze bijna niet te laten zien......m'n eerste cc. Van de week de Kenwood mixer bij de Makro gekocht en dan moet er natuurlijk ook gemixt en gebakken worden. :) Van de week ook m'n eerste bestelling van de shop binnen gekregen en eventjes geoefend met m'n uitstekers. Vandaag echt serieus ermee aan de slag gegaan en deze cc gemaakt voor bij de koffie op m'n werk morgen.

http://i66.photobucket.com/albums/h245/flamsaro/XmasCupcakes.jpg

2

Re: Mijn eerste kerst cupcakes

Niks mis met je cupcakes toch? Ik vind ze hartstikke leuk!

Groetjes, Sylvia

3

Mooi gelukt (met je nieuwe kenwood)hoor. Zien er goed uit. En ik wacht met smart op mijn bestelling (die er vrijdag al had moeten zijn). Maar de TNT schijnt een beetje last van kerst-drukte te hebben.

Volg je hart...want dat klopt!

4

Nou, die zijn strak hoor!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Wat zien ze er leuk uit ! Ik heb sindskort ook het "lef" om mijn taartjes en cc's te showen. Goed dat je het ook hebt gedaan. En de kenwood is zo enorm super ! Ik heb hem ook en ik draai mn hand voor het bakken niet meer om ;-)
Op naar de volgende taart of cc's :thumb:

6

zien er heel erg leuk uit :Y

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

7

Leuk zeg!!! Zit er nou een reliefje in de blauwe rondjes?

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

Carin schreef:

Zit er nou een reliefje in de blauwe rondjes?

Ja, dat klopt. Een sneeuwsterren reliefje. Het is een embossing mal die ik gebruik voor m'n andere hobby (scrapbooking), maar je kunt er ook leuke afdrukjes in je marsepein mee maken. :)

Bedankt voor jullie reacties.

ze zijn geweldig hoor!

10

Mooi!!

Groetjes Janny

11

Ze zijn mooi en super strak.

Groetjes, Elly

12

leuk zijn ze!

“Well, that’s real swell, but it still doesn’t get the cream in the cupcake.”
- Kim Cattrall, Samantha: Sex and the City

13

Heel mooi zijn ze geworden

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

14

Ze zien er superstrak uit! Daar mag je trots op zijn!

groetjes Sas

PS: Mocht je nou willen dat het marsepein rondje exact past, dan moet je ff de 14-cirkels-in-een-blikje bestellen, past er altijd 1! (Ooit als tip van Marlies gehad en daar was ik heel blij mee.)

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

15

dracul schreef:

PS: Mocht je nou willen dat het marsepein rondje exact past, dan moet je ff de 14-cirkels-in-een-blikje bestellen, past er altijd 1! (Ooit als tip van Marlies gehad en daar was ik heel blij mee.)

Ik had 2 cirkel uitstekers besteld van 7 en 8 cm, maar die waren te groot. Als noodmiddel heb ik toen maar een glas gebruikt en dat was net iets te klein. Na m'n eerste bestelling meteen nog een bestelling geplaatst en ook die set van 14 cirkel uitstekers besteld. ;)

Toen ik ze naar m'n werk meenam, ging het nog mis ook. Van die blauwe waren er nog maar 6....eh...5 eetbare....over. Ik stapte die ochtend in de auto en toen vloog m'n Action taartdoos met cupcakes open. De cupcakes lagen op z'n kop in de bak en een paar ernaast. Miste ik 2 blauwe. :rolleyes: Stap ik uit om aan de kant van de bijrijder tussen de stoel en deur te gaan kijken, zie ik dat ik op 2 cupcakes was gaan zitten. :O Eentje was echt niet meer toonbaar en heb ik meteen weggegooid, de andere heb ik maar opgegeten. Erg he?

16

Ooo,, haha... het zal je gebeuren! Zat je niet onder de cupcake smurrie op eh... de verkeerde plaatsen? Ik vind ze overigens wel erg mooi hoor!

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

17

Ze zijn heel goed gelukt!! wat een verhaal hahaha

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

18

SimoneB schreef:

Zat je niet onder de cupcake smurrie op eh... de verkeerde plaatsen?

Er zat een mooie blauwe vlek op de bekleding van de stoel en een beetje op m'n spijkerrok. Gelukkig doen de Zwitsal snoetenpoetsers goed werk. ;)

En Lies...met dank aan jouw workshop natuurlijk. :)

19

Mooi en ook zo strak!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

20

Ze zijn super, Ingird!!

21

mooi hoor...en zo mooi strak!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

22

erg leuk!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

23

Hahaha wat een verhaal!! Maar ze zijn prachtig gelukt!!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

24

Ze zijn leuk!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

25

Heb je mooi gedaan zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.